Někdy, lidi začnou představit si co to by bylo jako žít v jiném čase, v jiném místě. Alot games're narozený z takových myšlenek. Jeden z těchto her narodí se z jednoho z více populárních času a míst. Farao bere nás zpět na den přesně faraonů, pyramid a vozů. Vskutku, to bere nás zpět k starověkému Egyptu. Ve farao (aka Nil - žijící Bůh), vy vezmete roli skutečného nástupce faraona, ale bylo unesený jak dítě a dostalo přijatý dělnickými rodiči. Jedna noc, vy dostanete sen v kterém je vám řečeno vy jste skutečný faraon a že vy máte úkol aby porazil uchvatitele. Kvůli tomu, budete muset lézt na společenský žebříček, do té doby, než vy jste nahoře: Farao. To je až k říká se. Po tom, vy můžete vytvořit váš znak. Vy dostanete se do vybrat si vaše jméno, jméno vaší lodi a domovského města. Po tom, vy jste přiřazení jeden z náhodných tváří, jedny dokonce ošklivější než dalších. Tam odtud na, to je vše na vás. Tam jsou hezkých pár věci vy můžete dělat od teď. Něčí útočící sousední země nebo bránící Egypt z vetřelců, stavení více vozů (které slouží jak hitpoints v útocích) nebo lodích, sázení na velbloudovi závodech nebo, když jste jednou získaným jistým stojícím, začít hlavní konstrukce, jako astorehouse, chrám nebo pyramida, prosím, vytvořit harém a hezkých pár další věci. Teď toto všechno zazní jako dobrou veselou zábavu, ale jakmile vy ve skutečnosti začnete hraní, vy vidíte že dokonce nejlepší konceptů mohou proměnit na hrozné, frustrující hry. Pro začátek, kdy vy jste v hlavním menu, čas který povolení není přesně pozastavila se, tak to může stát se že když vy právě se chystáte vybrat si něco dělat, vy dostanete náhodný jev který ruší to všechno. Teď jestli to je jedním z kalamitního náhodného jevu (jako mor kobylky nebo zemětřesení v toto nebo že město), to není takový velký obchod. Hodně špatný že to je hodně vždy invaze namísto pohrom. To znamená že vy dostanete vzatý k hře invaze ihned, zda vy chcete to nebo ne. Hra invaze na sám má ohromný, jednoduchý koncept který by mohl jsou množství veselé zábavy. Pochopte, mohlo by to být. Celá myšlenka je že vy jste ve vozu, a mít pár náhradních vozů které sloužit jako síly. Nepřátelský lemovaný v pozadí a hodí kopí k vám. To záleží na tobě střílet šíp v určité množství nepřátel aby vyhráli zatímco vy vyhnete se jejich kopím. Teď zde je problém. Vy můžete vystřelit šíp, ale nemůžeš pohybovat vozem, tak jestli vy vidíte kopí létání přímé k vám, vy můžete jen modlit se , že posraná detekce kolize nenazývá to hitem, i když to tluče vás přímý v zádech, jak nemůžete pohybovat vozem outof cestou. Kolizní identifikační nešikovný také. Jednou, vy jste zasažení kdy kopí končí mezi vaším koněm a před vaším vozem zatímco vy jste z obliga kdy to přistává ve vašich hlavě nebo vašich zádech, někdy vy jste zabití kdy to tluče vás v zádech, ale mimo hák kdy to je inbetweenthe kůň a před vaším vozem. Toto všechno, ale zvláště neschopnost k uhýbat kopí, dělá toto jeden z nejvíce frustrujících částí hry. Jedna věc musí být řečený o hře invaze, ačkoli. Tam jsou dvě prostředí to může být hraný v, v závislosti na která jeden ze tří kmeny (ano, dvě prostředí pro tři kmeny) to je vy bojujete. Jeden z nich má jednotlivý modrý pixel blízko práva což dělá míření vaší úklony zvláště snadné. Jen střílet kdy nepřítel prochází přes to pixel a budeš mít okamžitý hit. Toto vezme pryč nepatrné množství zklamání, ale to přidává pocit opakovaný a tupost. Dost o hře invaze, ačkoli, jak hra má spoustu dalších věcí aby nabízely. Jeden z nich je obchodování. Kdy vy porazíte oponenta v hře invaze, vy dostanete nějaké zboží jak odměna, spolu se zvýšením sociálního postavení. Vy můžete naložit tyto do vašich lodí a plavit se dalším městům aby obchodovalanebo, jestli vy máte dost stavebního materiálu, budovat více vozů, hlavní konstrukcí nebo celé flotily. Představa být schopen budovat flotilu je ohromný, jak skladovací kapacita lodi je neuvěřitelně malý. Toto dělá představu stavení více lodí aby zvýšily množství zboží vy můžete dopravit moc apelování. Nemylte se tím, ačkoli. Nemůžeš seskupit lodě do flotily. Každá loď plaví se odděleně. Ok, no dobře, jste řekli byste, do té doby, než vy vidíte po tom náhodné jevy stane se každý pohybovat s lodí, která udělá to právě tak užitečná a vyžaduje právě tak čas pro deset lodí aby šly do jednoho místa jak vyžadovalo by ta jeden loď aby šla do toho místa desetkrát,dělání celé možnosti dělající nové lodě zbytečné. Posun lodi přináší další hru nahoru. Tentokrát, vy vidíte přední část lodi v neurvalém moři a vy musíte projít různými balvany které plout směrem k Vám. Tři hity a váš loď klesá, podél se všemi nákladem na palubu. Jestli vy nemáte žádné další lodě odešly, to je konec hry. Nic špatného s tímto částí. To je docela veselá zábava, ale může dostat opakovaný a únavný kdy vy jste hráli na chvíli a musíte jít skrz stejnou sekvenci už zase dostat nějaký zboží nebo stavební materiál. Někdy, vaše loď dostane napadený zloději zatímco vy jste plavební. Toto vezme vás k nové hře. Tentokrát, vy stojíte po straně vaší lodi a zloději plavou vaší lodi. Vy jste dostali se do jste oplatili je do vody s vaším veslem předtím, než oni dostanou na palubě. Jednou, když oni jsou na palubě, oni buď kradou zboží, uchopit vaše kotníky tak nemůžeš pohybovat dočasněnebo jen potopit se zpět do moře. Toto minigame- ovo výzva (pro mě osobně, znak pohybuje příliš loudavý, ale to mohlo by jen jsem já) a někdy může být hezká změna z opakovaný celé hry. Dobrý vy můžete obchodovat s, jsou na poptávce a nabídce základu and're ovlivněný náhodnými pohromami, které říkají vám: "je tam zemětřesení v toto nebo to město, a oni nyní mají nedostatek stavebních dodávek". Někdy, vy také potřebujete aby dohnali specifické zboží aby dávalo nabídku k bohunebo při námluvách pro nevěstu. To je kde obchodní systém jde špatně. Ty zprávy říkají co vy potřebujete v textu, ale obchodní obrazovka jen ukazuje ikony, a pro věci jako drahokamy nebo měď/bronz, jednoduše ty nemůžeš říkat zač je toho loket. To je jen menší obtíž, ale to přidává až k úhrnu. Šedé kameny vy byste mysleli je stříbro, je měna. Vy můžete uložit mnoho to ve vaší lodi. Maximální množství dalšího zboží různí se od dobrý dobrý, jak každý zdá se, že přijme jiné množství prostoru, který hezkého doteku. Další věci, které would've byli A hezký dotek, byla vidět jak moc místnosti vy jste odešli, a možná kolik místnosti každého dobra bere. Množství zboží, které vy máte ve vaší lodi může také být použití pro něco jiného. Vy můžete použít to spolehnout se na závody velblouda. Jestli vy děláte tak, vy první musíte vybrat si loď která cargo'll být buď ztratila nebo zdvojnásobila se, a jestli to má dost v tom, sázka bude přijatá. Vy pak být vzatý k závodění hře, kde vy a oponent se houpá kolem na velbloudovi. Zde, to stává se bolavě zřejmý , že hra byla navržená aby byla hraný s ovládací pákou, jak jste dostali se do závodu vzrůstající rychlostí posunem levý a pravým. Myš ne pracuje v této hře a já mohu ujistit vás, že, pokud nemáte ovládací páku, to dává ohromné cvičení pro vaše prsty. To je, do vašeho třetího nebo tak nějak závodu, kdy bez ohledu na to jak tvrdé vy rozemelete knoflíky, po asi dva třetině dráhy, váš oponent proběhne vy a necháte vás za ním. Já jsem nebyl schopný vyhnout se tomuto, bez ohledu na to, co já jsem zkoušel. To zdál se, že být skriptový v... Tak, hlavní piják na tam také. Jsou docela nějaké další rysy v této hře já obsáhnu najednou. Toto' pro jednoduchý důvod který... oni dělají dočista nic pro hru. Toto jsou jmenování poradce, vytvářející harém, stavební hlavní konstrukce (než můj jsou skončené, já jsem skončil hru, i když vy dostanete zprávu vy potřebujete pyramidu před být schopen skončit to... nikdy ne- skončil to pyramida) a nabídka bohům. Jestli někdo ví, jak žádný z těchto ve skutečnosti ovlivňuje hru, a ne jen teoreticky, vedle používání nahoru vašich prostředků, já budou víc než šťastný, že vědět. Celé předtím zmíněné problémy, nedostatek indikátoru o kolik víc vás potřebujete aby šli před další hodnost a nedostatek hlavního mena (které znamená, že vy musí začne nová hra vždy, když vy zemře, předtím, než vy můžete naložit vaši předchozí hru), gameis ne všechen ten špatné, ačkoli. To má mnoho málo věci, které udělají to hezké vyzkoušet. Například, kdy vy získáte hodnost, váš oděv mění. Grafika sami jsou příjemná také, a hra má hezký cutscenes. Hudba dostává vás pravý v atmosféře a mnoha jiných her a obecný pojem bude držet vás jste zabrali pro trochu, a jestli vy máte železo bude, vy jste mohli dokonce skončit hru. Koncept na sám důvodu dost, aby stáhl to, dokonce se všemi trhlinami. To má potenciál být legendární hra. To je jen škoda to nežilo úplně z toho.
Rok vydaní: 1989 Vydali: Chip Obrazek:
|
|