Starlord
Starlord - náhled

Starlord: Hra galaktické nadvlády může na první pohled se dívá trochu komplikovaný, ale to je pravdivý klenot hry kdy vy dostanete se do

...

Alcatraz Recenze

Recenze | Screeny


V roce 1992, 221B vývoj software - ne moc známá společnost - vyvinula zajímavou hru nazvanou Alcatraz. S nějakou pomocí od jejich vydavatele, Infogrames, hra byla uvolněná pro Ataria ST, Amigaa, a PC. Nejdříve to bylo určen pro být pokračování další Infogrames produkce nazvané rukojmí: Záchranná mise, ale nakonec to bylo uvolněné jak samostatný titul.

Americká vláda vyhlásila válku drogovému kartel provozovanému od Miguela Tardiez, veřejného nepřítele #1. Tardiez je zašitý na ostrově Alcatrazovi, který byl A "vysoce rizikový" zóna od San Francisco zemětřesení v roce 1989. V současné době to je rok 1996, a bývalé vězení je nyní ústředí Tardiez- ovo drogového prstenu. Dva odvážní útoční členové trhliny, známého jako ptáka a pěsti, byl vybraný, aby infiltroval Alcatraza. Jejich mise je rozdělený do tří částí: hromadící důkaz o trestné činnosti, ničící drogy a bankovky, a nakonec, chycení šéfa kartel. Pro držet misi jak důvěrný jak je to možné, helikoptéra bude čekat na naše komanda, ale jen po dobu dvou hodin. Je čas dostat se do kánoe a plavit se k ostrovu.

Po úvodu, pták a pěst stojí blízko kánoe, vybavený dvakrát bombami a nějakými noži. První věc pravděpodobně si všimnete je rozdělená obrazovka. Hra jen běží ve dva-hráčském módu družstva; i když vy hrajete sebe, obrazovka zůstane rozštěpení. V tomto případě, druhý komando nakonec bude zabitý vojáky kartel. Po tom, další polovina obrazovky jen zobrazí "konec hry."

herní stupně mohou být roztříděný do tří stylů, lišící se v perspektivě. Většinu té doby, hra je hraný v postranní-elektronice pro přetáčení obrazu styl. Během těchto stupňů, naši hrdinové potřebují aby dostali se do stavení které je umístěný, ne překvapivě, v daleko pravém konci zábavné oblasti. Nepřátelé jsou obcházet, hlídání ostrova. Oni všichni vypadají podobný, ale nesou jiné zbraně: granáty, plameny-vrhačovénebo pušky. Naštěstí, škoda od každého zbraňového útoku může být vyhnula se; vy můžete běžet z řady výbuchu granátu nebo kachny pod kulkou. Každá zbraň užívaný vojáky kartel může být uklízí po jejich smrti. Někde, vy můžete skrýt vaše komando, tak držet vaše oči otevřít pro rohy, otevřené dveře a další zastíněné úkryty. Být skrytý nejen dává vám šanci na to čekat, až nepřátele odejdou ale také dělá vás nezranitelný na tu dobu. V neposlední řadě, další výhoda toho, být nespatřený je možnost změny vašich vlastních zbraní, které vy můžete dělat s akčním spínačem. Na konci téměř každé strany-rolování úrovně, vy narazíte na mírně větší vchod. Jak zmíněný předtím, hra mění kdy vy zadáte jeden z těchto.

Uvnitř stavení, hra změny k první- perspektivě osoby, a rozdělení obrazovky změn z horizontální vertikálních. Mezi dvěma obrazovkami je bar inventáře, a na spodu obrazovky je mapa stavení. Obrazovka inventáře nedá vám moc informace, ale mapa je opravdu užitečný, jak to ukazuje běžné polohy vašich nepřátel. Kromě grafiky, tam jsou také významných rozdílů v herních mechanismech. Nejdůležitější změna je že vy nemůžete se vyhnout kulkám v těchto stupních - kdy vy nebo váš nepřítel střílí, kulky neletí "v pomalém pohybu" ale zasáhl cíl jakmile oni jsou propuštěn. Další charakteristický prvek je to, že množství nepřátel nezvýší - jestli vy zabijete všechny z nich v budově, vy se můžete cítit bezpečný. Na vaší mapě si všimnete že nějaké zdi jsou barevné - tyto ukazovat dveře. Kdy vy vstoupíte do místnosti, můžete najít nějaké nepřátele aby zabili nebo můžete být schopný dokončit jeden z misijních cílů.

Jak zmíněný předtím, tam je také třetí druh stupně, ale já nechám to jak překvapení.

Je čas psát nějaká slova o technických aspektech hry. Grafika jsou čistá a ostrý tak vy by neměl mít žádné problémy rozpoznávající co je co. Během postranních-rolovacích úrovní, rolování je hladký a hra dovoluje vám pohybovat obráceně (zpět v den, mnoho her dovolilo rolování jen směrem do postupu). První- perspektiva osoby není ukázaný v 3D; tam jsou odrušovačové po každém kroku, bez jakéhokoliv animace, a odbočení vlevo nebo právo vždy zahrnuje 90 stupňové otočení. Zvukové efekty a hudba jsou dobrá; oni nejsou rušiví. Jedna divná věc je to, že hudba hraje jen když vy jste uvnitř stavení, nikdy během "vně" částí mise.

Pro ovládat hru, vy potřebujete jen pět klíčů - čtyři kurzorové klávesy a volné místo pro pálení - nejste - li použití ovládací páky. Kdy vy nejste v stavení, všechno pracuje dobře a to je snadné vyřešit co dělat. Kdy vy kachna, vy zvednete snížené zbraně; kdy to je možné skrýt, stisknout klávesu "šipku nahoru " dělat tak. Během prvních- stupňů osoby, vy potřebujete aby pamatovali si aby mířili: kdy požární klíč je stlačený, kurzorové klávesy vám dovolí podotknout vaši zbraň v jiném směru. Jestli vy narazíte na víc než jeden nepřítel najednou, to může být opravdu obtížný aby dostalo se ze situace bez krvácení.

Dohromady, Alcatraz může být považován za dvě separátní hry. Podle mého mínění, rozdíly mezi hrou-styly jsou že velký. Já jsem opravdu těšil se z hraní strana-elektronika pro přetáčení obrazu stupně v kterém vy můžete skrýt nebo bojovat. Výzvy měnily se od jednoduchých chůze nepřátel, kleštím a dolům, a nepřátelé viděli jen v pozadí, které jsou nemožné aby zabili. Munice musela být zásobený často, a já jsem mohl si vybrat jaký druh zbraně, kterou já jsem chtěl použít - nízký rozsahový plamenomet, tichý nůžnebo jen nebezpečný prováděný z blízka boj. Já jsem nemohl se cítit bezpečný, jak nepřítel nemohl nejen jít ze strany obrazovky, ale také vyjdou z úkrytů, skoku z oknanebo jednoduše kroku venku. Uvnitř stavení, všechno bylo jiné: nepřátelé byli ukázaní na mapě, střelivo bylo nekonečné, a já jsem byl jsme museli obcházet a kontrolovat každé místo pro položky požadované aby dokončily cíle mise. Ujišťuji vás, uvnitř posledního stavení opravdu tam je hodně těchto. Místnosti byly často prázdné, ale kdy oni nebyli, opravdu to byli těžké zůstat zdravý kvůli mířící systému. Toto rozdíl může je považován za výhoda - vy dostanete dva druhy hry v jedné produkci - ale podle mého mínění první- stupně osoby mohly by být dělaný lépe, a to je důvod aby redukoval celkové skóre. Já bych dal této hře lepší stupeň, od té doby, co to mohl byl považován za předchůdce buněčných sérií třísky, ale tam jsou nějaké trhliny, tak já dám tomu jen tři.


Rok vydaní: 1992

Vydali: 221B Software Development

Obrazek:








nejde_stahnout Nejde stáhnout?  nejde_stahnout Nejde vám spustit hra?


Přidal Angelo