Divoké Impérium bylo první v bohužel přechodný Worlds Ultimy sérií produkovaných původem v roce 1990. Využívající stejný herní motor jak Ultima 6 s nepatrným grafikou upgrade, Worlds Ultimy sérií přelije avatara jak -styl dužiny akčního hrdiny, posílání něho na dobrodružstvích silně ovlivněný prací Jules Vernea, H.G. Wells, a další brzcí vědečtí- spisovatelé fikce z 19. a brzkých 20. staletí.Divoké Impérium nalézá avatara uvězněného v - ův ztraceném World' - like údolí Eodon. Následující v krocích předchozího kultury-hrdiny, avatar sady ven na hledání aby přesvědčilo rozptýlené kmeny údolí (každý pocházející z různých domorodých národů ze Země), spojit se proti běžné hrozbě: Myrmidex, závod zlých, mužských-velikosti mravenců. Spojený šamanem učně Triolo, pár spolu - pozemšťanů, a další spojenci shromážděný po cestě, avatar cestuje napříč Eodon, čelem mimo proti zlým dinosaurům a další předhistorické megafauna, zachraňující princezně nebo dva, overthrowinga despotický šílený vědec, a obecně boj dobrý boj - zatímco, mimochodem, zkoušející vyřešit jak vrátit se do jeho vlastního světa. Řídicí rozhraní je v první řadě myš-založený s volitelnými klávesovými zkratkami a horkými klávesami. Vy vyberete nařízenou ikonu ze spodu obrazovky a kliknutí na vašem cíli nebo cíli v mapě nebo oblastech inventáře. Pohyb je udělaný posunem myš do ručičky ukáže směry, že vy chcete jdete, pak stlačte nebo držení levé klávesy myší. Alternativně, vy můžete jen užívat kurzorové klávesy nebo numberpad. Boj je otočení-založený a zužitkuje simplistní AI pro vaše nepřátele a spojence. Pozdější může chystat se následovat specifickou rutinu (provozovat rvačku, užívat řazené zbraně, odvážně utečou, a tak dále) nebo komutovaný plnému ručnímu řízení. NPC konverzace (zahájený s hovorovým příkazem) jsou založen na napsaných klíčových slovech. Standardně, klíčová slova daný NPC budou reagovat na bude zvýrazněný v červený kdy oni předloží předmět. V typické RPG módě, vy získáte zkušenosti body (a nakonec, úrovně) porazí monstra a nepřátelské roboty a Ultimou sériovou tradicí, vaše znaky také budou vyžadovat pravidelné jídlo a odpočinek aby mohl růst a zůstat zdravý. Spíše než kymácení nebo přidělení začínání atributy, nové znaky projít interview procesem kde vy odpovíte na sérii otázek (pravděpodobně spojený s Virtues centrální k nejvíce Ultimě hrám). Vaše odpovědi pak formují váš znakův počáteční fyzický a duševní make up. Nicméně, vaše znakovy statistické výkazy mají moc málo ložiska na to, jak hra ve skutečnosti hry ven. Dokonce nejslabší nebo nejhloupější znaky mohou skončit hru s málo potíže. Divoké Impérium také ignoruje kód ctnosti centrální k zkušenosti většiny jiných Ultimaových her. Nezatížený omezeními kód normálně uvalí na avatarské chování, vy jste schopní udělat hodně cokoliv vás chcete, následek-volný. Ve skutečnosti, s nedostatkem obchodníků aby byli nalezený, vy jste více nebo méně vyzývaný jednoduše vzít cokoliv vás chcete. Držící se avatarských pravidel chování bude velkou měrou jen mělo za následek vaši znaky bytost pod-vybavená a hladovějící.Osobně, myslím si, že toto vezme pryč kus - ův Ultima - ness ' herní zkušenosti (která, možná, je proč tyto strany-série ne - dělaly příliš dobře).Ačkoli rozumně mohlo by to být argumentoval, že, jak údolí sám je památka z víc primitivního času, opravdu není žádného místa v tom pro Virtues nebo další delikátnosti ' ' civilizované společnosti. Jiná než jedna nebo dvě moderní náčiní který byl přepravovaná s vámi, dostupné zbraně a obrněné jednotky jsou docela primitivní - většinou kamenné-věkové verze typické výbavy rvačky (kamenných ostří a dřevěných klubů, skrýt obrněné jednotky a štíty). Ačkoli s pravými nástroji a materiály, jeden z vašich společníků mohou vytvořit pokročilejší zbraně. Kouzlo v Eodon zužitkuje víc primitivní, shamanistic styl - kouzla jsou účinkující děláním malých nabídek k jeden ze tří nálady totemu (pro celkem 9 jiná kouzla) a je omezený na trénované šamany. Herní svět sám je vysoce interaktivní a příroda často poskytne vám prémii užitečných surovin. Vy můžete porazit strom, kopat jíl, rybu, udělat uhlí, tká látku, žně z rostlin, sbírat minerály, a další. A podnikavý avatar může užívat tyto věci aby vytvořily různé druhy užitečných položek. Grafika jsou typická pro RPG doby (to jest, dlaždice-založený a obydlený s malými skřítky) a udělat obsluhovatelnou práci objasňujících světa návrhářů pravděpodobně měli na mysli. Ačkoli protože hodně herního světa je rozloha nevyvinuté divočiny džungle, scenérie má sklon být trochu jednotvárný - zvláště od vy pravděpodobně utratíte hodně hry muset plahočit se napříč to na stopě. Spojit se s relativně malou plochou krytou mapou obrazovkou, to může být snadné ztratit se jestli vy bloudíte příliš daleko od mezníku nebo jednou noci padá a vaše oblast zobrazení je zmenšený padesáti procent nebo více ( vady hry akcií s othersthat užívaly tento motor). Hudební partitura je docela dobré a jeho těžké spoléhání se na náraz a syntetizované dřevěné nástroje spleti hezky s celkovým vizuálním tématem herního světa. Použití zvukových efektů je držený k holému minimu, jsoucí většinou rezervovaný pro útoky a kouzla. Zahrnutí okolních hluků džungle a volání (spíše než PC-SPEAKER mečí) pro různé bestie byly by hezký dotek - zvláště v oblastech kde skóre umírá mimo úplně. Ale ne tak docela smlouva je uzavřena-vypínač. Dlouhý příběh krátký, divoké Impérium je pevná stará-školní RPG v Ultimě tradici, poskytující hezkou změnu rychlosti z lživé-středověké fantazie typické pro žánr zatímco ne bloudění příliš daleko od konvencí které udělaly je tak appealinginým v prvé řadě. Rozhodně mající cenu dát injekci a možná polo-stálé místo na vašem pevném disku. Hra bude běžet v čistý DOS nebo DOSBOX a to bude pravděpodobně potřebovat být zpomalený na moderních systémech. Vy budete potřebovat příručku (zahrnutý v herní něco navíc) odpovědět na kopírovací-ochrannou otázku po vytvoření vašeho znaku. Část Ultimy sérií
Rok vydaní: 1990 Vydali: ORIGIN Systems, Inc. Obrazek:
|
|