War vítr je real - time strategická hra vytvořený Strategic Simulations Inc . To byl zajímavý pokus, ale selhaly v několika pozdravech a nikdy nezískaly popularitu která SSI doufala v aby mohla proniknout do real - time strategického trhu. Upínat na vzdálenou planetu Yauvan kde lidé neexistují, čtyři rasy vedou válku pro jiné důvody. Technologicky pokročilý Tha'Roon kdo si přeje vládne nad vším Yauvan, válečník závodní Obblinox kdo věří v poctu a chce výzvu hodnotnou jejich schopnosti, rostlinný- podobný Eaggra kdo si přeje uvolnit sebe z toho, být zotročený theTha'Roon, a primitivní shamanistic kmeny Shamaova' Lia, kdo bojují aby plnily starověké proroctví. Každý závod má své důvody a jeho cíle v této veliké válce, ale jen jeden může být vítězný. Válečný vítr užívá zanechal-kliknutí tlačítko myši pro vybrání a objednávání jednotek, a kliknutí na pravou klávesu knoflík pro zruší volbu. Pravá-klikající jednotka odhaluje menu které zobrazuje jeho jiné funkce. Grafika jsou jasná a to je snadné identifikovat objekty na první pohled. To je také poutavé aby sledovalo jednotky pohybovat, bojují, a zemřít. Toto hra uvedla koncept který nikdy zachycený na. Namísto stavební struktury která produkuje vojáky, vy budujete strukturu, poslat pracovníka do toho, a utratit zdrojové body aby cvičily pracovníka do vojáka. Ano, to znamená, že jednotky mohou přesunout do stavení. Týkající se tohoto, zajímavá taktika je aby skryla vaši základní obrannou sílu v domech a čekat pro nepřítele aby šel přímo do středu vašeho základu před léčkou je. Vy můžete také vstoupit do nepřátelských soudů a krást prostředky. Kvůli této myšlence, hráči musí budovat Inns kteří dovolit jim najímat dělníky, námezdní vojska, a příležitostně hrdinové. Ale, vy můžete jen najmout jednotky které jsou ve skutečnosti uvnitř hostince, vy nemůžete jen kliknout "nákupní dělnický" knoflík. Válečný vítr také představuje zajímavý systém tajnosti pro jednotky. Maskované jednotky se nezdá na mini - map, převlečené jednotky vypadají jako nepřátelské jednotky, skryté jednotky jsou průsvitné, a neviditelné jednotky nemohou být viděný vůbec. Bohužel, jen neviditelnost práce proti počítačový AI, a zakrytí je účinné jen v určený pro více hráčů proti lidským oponentům. Další zajímavá myšlenka je vlivný bar. Vy získáte vliv ničením nepřátelských jednotek a stavení nebo mít vašeho vůdce klanu utratit prostředky. Vy ztrácíte vliv kdy vaše jednotky a stavení jsou zničená a při vykonávajícím výzkumu. Vliv ovlivňuje jak rychlé nové jednotky objeví se ve vašich hostincích a vašem vedoucím válečném pokřiku klanu moci, která může být použitý jen jednou za hru. A jedinečný volební význačný rys je schopnost převést několik jednotky z jednoho volební mise k další tak vy můžete držet vaše nejmocnější a drahé jednotky s vámi skrz kampaň. Každý závod má své vlastní kampaň která je hraná trochu jinak. Tha'Roon se spoléhá na držení silné jednotky na živu kvůli jejich vysoké výrobní kalkulaci. Obblinox spoléhá se na jejich třídní jednotky válečníka který jsou těžko zničit, ještě mít moc pomalý pohyb poměr. Eaggra spoléhá se na jejich skauta třídní jednotky, může budovat jednotky levně a rychle, a mít nejsilnější stavení, ale jejich jednotky jsou snadné zničit. Nakonec, Shamaův' Li má nejmocnější hláskovat slévače a potřebovat být blízko u rvačky sahat k získat nejvíce z jejich bojového útvaru. Namísto kupujícího hlavního upgrade které ovlivňuje všechny vaše jednotky, měl bys koupit bio-upgrade pro jednotky individuálně podporovat jejich zdraví, rychlost, pohledu, útočné moci, a tajnost, stejně jako koupit kouzla pro každý hláskují slévače. Toto souhlasilo se SSI'S myšlenkou kterou ve War větru byl bys malé armády namísto masivní jedna jako ve válečnictví a příkaz & vybojuje. Nicméně, to je spíš zátěž na váš prostředky pak podnět k mít malou armádu, zatímco počítačový AI má masivní armádu podobnou dalším hrám. Jeden z nejzajímavějších rysů je stavení. Jednou za pracovník zahájí stavbu jeden, to je již použitelný. Vy můžete zastavit konstrukci jednou stavení je použitelný, ale to dělá stavební snadný aby zničilo a jakmile vy zastavíte pracovníka ze stavení něco, vy musíte utratit ještě víc prostředků aby dostaly vybudovat si plné zdraví. Tam nejsou žádné obranné struktury jiné než zdi a pozemní miny. Žádné věže aby udělaly nemožnou zeď ohně aby pokročil skrz. Válečný vítr je víc -stylu ofenzivy hry spíše než soustřeďující se na obranu. Jestli váš vůdce klanu umírá, vy okamžitě ztratíte hru. Uživatelské rozhraní uboze je navržené. Pokud vy nebudete memorovat všechny horké klávesy, budete muset kliknutí na pravou klávesu jednotka aby budovala stavení, vlakových jednotek, koupit bio-upgrade pro to, obsadí hláskovat, a tak dále Kdy vy zpřístupníte jednotkové menu, jednotka se zastaví posun a boj a jen stojí tam nicnedělání do té doby, než vy zrušíte volbu to nebo vybere něco z pravého kliknutí menu. Vedle mini - map, vlivný bar, vedoucí portrét klanu, zdraví baru, a vybrané jednotkové statistické výkazy, tam není žádný rozhraní v normálním smyslu (žádném jednotkovém objednacím baru nebo nějaký jiný rozhraní které většina real - time strategických hráčů je užíván pro, jen largeportion obrazovky užívané pro řídicí jednotky). Hra také má nějaké hlavní nedostatky, z nichž některé já naskicuji zde. Za prvé, jeho úroveň potíže je cesta příliš vysoký, se žádným způsobem jak snížit to. Počítač AI může také vidět všechno na mapě zatímco hráč je přilepený do nejasné situace, tak dělání toho nezbytný v některých případech použít odhalit mapový podvádět kód aby mohl dokonce hřiště. AI Výslovně hony váš vůdce klanu v uživatelských hrách, začíná s nadřazenými čísly, prefabrikované základy, a nadměrné množství zdrojových bodů. To je téměř nezbytný k užívat strategickou příručku rekapitulace (která zahrnuje seznam podvodníka kódů) to bylo dodávaná s hrou aby tloukla kampaně. Za druhé, pokud vy nebudete memorovat horké klávesy, nebudete schopní držet krok s AI ve většině pozdravů. Třetí, kvůli nadměrné úrovni potíže, jen jedněch nebo dvou uživatelských herních map a režimy jsou ve skutečnosti hratelný bez byly vyčerpaný méně než pět minut do hry. Čtvrtý, War větrný koncept a design by měl pracovat o tolik lepší jak otáčecí-založená hra, která byla oblast v kterém SSI vynikala. Celé herní rysy jsou určené pro otáčecí-založenou hru, ale byla lžíce na obouvání na real - time strategii. Pětina, tam nikdy není dost prostředků na nějaké /každé /žádné dané mapě a vy jste přinucení spoléhat se na zisk Resources podvádět kód aby mohl vyhrát. Kampaň je hratelný, a skrz pokus a omyl vy můžete vyřešit jak vyhrát jestli vy čtete misijní popis velmi opatrný. Ujistěte se, aby šetřili na konci každé mise a vždy držet pár pracovníků ve vašem seznamu přenosných jednotek, tak mnoho misí nedá vám dost pro začátek, někdy vůbec nic. Válečný vítr byl ambiciózní pokus o vytvořit hru to bylo jiný od jiných, ale to by bylo lepší jak otáčecí-založená hra, a ten potřebuje způsob jak zeslabit potíž z "jen Boha má šanci" "možná řádní lidé může vyhrát." bohužel, War vítr byl jeden z mála "špatný" her vytvořený Strategic Simulations Inc ., a byl neúspěšný pokus o získat oporu v rychlém rostoucím real - time strategickém trhu. Pokud si přejete vyhrát, držet vaše jednotky na živu tím, že je poslali vašemu Tech středisku pro hojenínebo jestli vy jste Eaggra nebo Shamaův' Li, stále obsazení Rejuvenative Touch nebo hojení.
Rok vydaní: 1996 Vydali: DreamForge Intertainment, Inc. Obrazek:
|
|