Toto je první hra v sériích které uvedly nás k tomuto populárnímu futuristickému sportu. Vydělávání nadnormální značky ale menší popularita než ten slavnější následník, Speedball chce v rychlé-odměřené a adrenalin-naplněné hře, kombinovaný s jednoduchostí - a to hit bod! Speedball je moc hrubý sport hraný v budoucnu, kdy věda dělá požadované vybavení a tělo-fitness možný. To je násilnější variace dnešních kontaktních sportů, být podobný házené v tom, že hráči mohou nést a hodit míč; jen zde míč je ocel jeden. Každý tým má pět hráčů, jeden z nich je brankář. Hra je hraný v úzké pravoúhlé aréně obklopené zdmi, stejně jako vnitřním fotbalem, nebo více přesně jako pět-a - side fotbaly, kvůli množství hráčů. Ještě, cíle jsou moc širší, téměř tak ve fotbalu (fotbalu). To může být podobný hokeji do jisté míry, a to jistě podobá se americkému fotbalu, protože hráči užívají nářadí.Ale to je většina připomínající další futuristický sport nazvaný ' rollerball ' který byl viděný ve filmu stejného jména hrajícího Jamese Caan (1975), třebaže dva sporty mají mnoho rozdílů: Rollerballers nosil kolečkové brusle a hraný s ocelovou kuličkou na kruhové dráze nesoucí vybavení stejně jako to v Speedball. Tam je dokonce pěst udeření boku v herním úvodu, ale tam není žádný oficiální vztah mezi hrou a filmem. Tak, tam je pět hráči za stranu, cíle, a jen jedna doba která trvá kolem dvou a polovičních minut, a žádný pravidla o tom jak hrát. Spojte nedostatek pravidel s nedostatkem prostranství, a výsledek je stálá, rychlá-odměřená akce a boj. Jak vy pravděpodobně rozumíte do nynějška, hráči, včetně brankářů, bude bití navzájem tolik jak oni mohou. Budou běžet, skok, pád, hodí, udeřil, kopnutí, tlačí, zmlátí sebe navzájem, a dokonce podvádí - cokoli skórovat, bránit jejich vlastní branku, a vyhrát. Ovládací prvky jsou tak jednoduché jak je to jen možné: kurzorové klávesy pro řídící pohyb a jen jeden akční spínač (vstup), s ovládací pákou také podporovala. Vy přijdete na kloub ovládacím prvkům hned a jen potřebovat nějaký čas na to pracovat na vaší rychlosti a schopností. Hráč, kterého vy ovládáte na poli je vždy zvýrazněný. Při běžet s míčem, držet akční spínač pro sekundu k hodit míč vysoký nebo stisknout klávesu rychle hodit míč ve výši pasu. Kdy ne běžet s míčem, stisknout akční spínač aby vykonával posuvné nářadí jestli míč je ve výši pasu nebo skočit a prosit chytit míč jestli to je vyšší ve vzduchu. Kdy váš tým má míč, vy vždy budete ovládat hráče nošení toho, zatímco hráč vy ovládáte při obraně je změněný automaticky. Kdy váš brankář je na obrazovce, vy ovládáte ho stejně jako zvýrazněný hráč, který může být klamavý. Brankář pohybuje jen levý a pravý a se potopí kdy vy stisknete akční spínač. Toto znamená, že vy musíte se starat o s ohledem na co vy jste děláte s brankovištěm kriketem hráčemnebo můžete pohybovat vaším brankářem v špatném směru. Toto může znít nefér, ale vaši oponenti mají stejný problém - dokonce řízený počítačem tým. To je pravda; počítačová použití stejný vzory chování pro ne-zvýrazněné hráče v obou týmech a zvláštní pro zvýrazněného hráče a brankáře. Přirozeně, tato hra je většina zábavný při hraní proti tvému příteli ve dvou-hráčském módu. V pro jednoho hráče mód vy můžete hrát buď drtivou úder pohár nebo ligu. Můžete si vybrat mezi třemi silnými týmy; každý tým je reprezentovaný kapitánem mužstvy a jeho atributy: výše, váha, životní síla, moc, a schopnost, s poslední tři být nejdůležitější. Třebaže tam jsou jen tři důležité atributy, oni ovlivní všechno v hře: střílení, rychlost, pouští se do, boje, a tak dále Kapitánové představují atributy celého týmu. A mechanismus v podlaze hodí míče ven na začátku hry a po každém cíli je vroubkovaný. Je tam několik také prs na poli aby udělala hru zajímavější. Během utkání, upgrade a mince bude vyskakovací z podlahy, a tyto může být vyzvednutý jen zvýrazněným hráčem buď týmu. Upgrade mohou zvýšit vaše atributy, udělat míč neviditelný na chvíli, a tak dále Mince jsou užívány mezi dvěma zápasy k nefér vykonat činy, jako rostoucí vaše atributy, klesající vaše oponentův atributy, uplácení rozhodčí nebo časovač, a tak dále. Technické části hry jsou ohromné: Jeho EGA grafika vypadá velmi dobrý, a všechno je vyprojektovaný. Tam budou žádné problémy při hraní hry, jak nic je moc zřejmý, ani matoucí. To je jistý že vy ne- vždy nebudete vědět kde míč je, ale to bude výsledek z několika hráčů bojujících kolem míče. S ohledem na zvuk, jen PC reproduktory jsou podporované, ale hra opravdu se daří získat nejvíce z jich. Hudební zvuk velmi dobrý (to je dílem slavného Davida Whittaker), zatímco zvukový FX v hře daří se vytvořit dobrou atmosféru. Hráči ihned reagují na vaše ovládací prvky, tak všechno pracuje dobře a rychle. Toto hra nemusí být jak populární jak jeho pokročilejší následník, ale v době, kdy to zdálo se, to bylo mistrovské dílo pro DOS. Dvě hry mají nějaké rozdíly v hře, od arény v Speedball je mnohem menší a tak hra je rychlejší. Z tohoto důvodu, někteří mohou dávat přednost tomuto přes pokračování. Nějaké aspekty nemusí být prvotřídní, a hráč-přepínání jistě dá vám bolesti hlavy, ale hra je neuvěřitelně veselá zábava a návyková. Jednou vaše schopnosti zlepšily, budete mít hodně tvrdý a rychlý hrající zápasů. Někdy to se může zdá jestli celé utkání je skončené za několik sekund nepřetržitý bojující v aréně. Nemůžeš jít špatně s tímto, zda vy hrajete sebe nebo s tvými přáteli. Hra pracuje ve WinXP, ale užívají DOSBOX snížit cykly. Užívej EGA.EXE pro EGA grafiku a tak dále
Rok vydaní: 1988 Vydali: Bitmap Brothers, The Obrazek:
|
|