Perfektní Všeobecný II je úvodní otáčecí-založená strategická hra, určený k lidem, kteří nikdy nehráli jedni předtím. To je konverze málo známé stolní hry , která vývojáři hráli v jejich kanceláři. Přinejmenším, to je to, co vývojáři tvrdili. Hra se skládá z obou Single Player a Hotseat (dva-hráčské) režimy. Jeden hráč bere stranu zaútočení na (Red) Army, a další chycení strana obrany (modrý) Army. Hráči ovládají jejich armádu, objednávání pohybů a útoků, nákupu jednotek, a objednávání dělostřeleckých stávek. Váš cíl? Pro vydělávat více bodů než váš oponent ovládáním městy a objektivními kouzly do konce scénáře; nebo jen pobavit se stavení vašich armád a ničení nepřítele. Jednotkový seznam pro každou stranu se skládá z armádních běžných spotřebitelských zboží: Pěší pluk, kulomety, inženýři, Bazookas, obrněná auta, obrněná auta s kulomety, světlé tanky, střední tanky, těžké tanky, tanky slona, letadel, mobilní dělostřelectvo, a světlé a těžké dělostřelectvo. Každá jednotka má své vlastní síly a slabé stránky které jsou očekávané, založené na jednotkovém typu, třebaže pár může překvapit vás; například, světlý Tanks být schopen pohybovat skrz lesy rychleji než jakýkoliv jinou jednotku, a Engineers způsobující poškození na jednotkách v měřítku rovný těžkému tanku. Každé otočení je rozbitý na vícenásobný "fáze" kde jedna strana pohybuje, pak další, pak na další fázi. rozbíjením otočeními nahoru na fáze, to nabízí více složitosti v hře bez sestavení vsázek hráčů s micromanagement, stejně jako usnadní novým hráčům aby učili se / dozvěděli se hru. Hráč nikdy nebude cítit zatížený s otáčecí-by - turn micromanagement kvůli systému fáze. Fáze drží hru tečení a jsou navržení k tomu, aby automaticky přecházejí k další kdy proud jeden je kompletní, tak , že hráč nikdy nemusí udeřit "konec fáze" nebo "konce otáčecího" knoflíku. Fáze jsou: Koupit Units; Rozmístěte Units; Dělostřelecké potvrzení; Dělostřelecká palba; Přímá střelba; Pohyb; Přímá střelba (pro jednotky které nemá nenapadené ještě toto otočení); Dělostřelecká příprava; Skóre; a konec otočení. První dvě fáze nejsou užívané každé otočení, kromě v několika scénářích. Hra cykly skrz všechny hráčovy jednotky automaticky, tak vy nikdy nesejdete ze stopy o nich. Toto význačný rys je víc užitečný než kdokoliv by věřil, dokonce pro veteránské hráče. In - game mapa která hráči mohou užívat aby dostali přehled scénáře je vynikající, a je pravděpodobně nejlepší mapa jsem kdy viděl v otáčecí-založené hře. To dává podrobná mapa terénu, plus několik filtrů aby ukázaly nebo skrýt jednotky a zóny rozmístění, města hodnot, a město jména (ano, tvůrci nazvali každé město v každém scénáři). Ovládací prvky se skládají z kombinace myši a klávesnice. Nějaké příkazy mohou jen dostat použitím klávesnice, jako je příležitostní oheň a obranná palba proti letadlům. Navzdory potřebě aby učila se / dozvěděla se horké klávesy, tam jsou tak málo z nich že to je snadné učit se / dozvědět je všechny. Grafika užívá jasné barvy a grafika kresby aby apelovala na mladší generaci, výslovně děti a před --léta dospívání. Všechno je snadno identifikovaný v glazé, z terénu jednotkám. Hráči potřebují nikdy nepoložit otázku, "je to světlý nebo těžký tank?" nebo "je to řeka nebo jezero?" nebo "je to les nebo vyčistit pastviny?" hra také zahrnula mapového editora který vám dovolil udělat vaše vlastní mapy aby využívaly. Zvukové efekty jsou "konzervovaný" zvuky: lidi pochodování, zbraní pálení, auta a tanky pilotují. Nic velkolepý, ale dobrý dost, aby pobavil a dělat vás chtít držet zvuk na. Tam je velmi dlouhý seznam scénářů aby hrály, význačný rys který nabízí mnoho opakování. Také, scénáře jsou rozbité do jiných kategorií, s každou kategorií mající nepatrné změny na jednotky každou stranu může užívat, a nepatrné změny na herní pravidla. A sada mapových knih přišly s hrou, každá kniha poskytující informaci o každém individuálním scénáři s mapou terénu pro scénář se týkající. Na konci každého scénáře, každý hráč dostane hodnost založenou na to, jak mnoho bodů, které oni vydělali ve srovnání s kolik bodů byly by mohly vydělané. Nejvyšší hodnost je "perfektní Všeobecný, " která je téměř nemožná aby vydělávala, jak to vyžaduje hráče aby ovládal EVERY město na mapě z první do poslední otočení bez vůbec kdy ztratit kontrolu nad nějakým /každým /žádným městem. Já jsem vydělal perfektní Všeobecnou hodnost jen jednou. Hráči také mají několik grafů oni mohou dívat se na vidět jak rychlý oni získávali body ve srovnání s jejich oponentem, stejně jako jednotky prohrály a zničily na konci scénáře, dát vám slušnou představu kde bys mohl mít prohraná hra. Perfektní stratég II je jedním z nejlepších paluby-stylu, otáčecí-založené strategické hry to vyšlo během DOS éry. To je vynikající hry pro začátečníky aby hráli, stejně jako zábava pro veteránské hráče kvůli jeho rozmanitosti a simplistní složitosti. To je dokonce lépe, pokud vy máte přítele aby hrál to s. Jestli ještě nikdy nejsi ne hraná otáčecí-založená strategická hra předtím protože vy jste obávali se micromanaging nebo "zapomínání důležité jednotky, " pak to je hry pro vás. Proveditelný že začíná hru v DOSBOX je dosbox.netopýr, tpg2.exe nebude pracovat. Obraz originální CD (tpg2.iso) lze nalézt v archivu; to potřebovalo, aby provozuje hru.
Rok vydaní: 1994 Vydali: Quantum Quality Productions Obrazek:
|