Captain Dynamo
Captain Dynamo - náhled

Kapitán dynamo bylo největší hrdina za jeho života. Teď, on je penziovaný a sny přibližně v době kdy on byl noční můra každého darebáka.

...

Lexi-Cross Recenze

Lexi-kříž je zajímavá hra. Myslete rudovlasé nevlastní dítě Battleships, čmáranice a kola Štěstěen, ale s trochu více duše než průměrného zázvoru.

To je futuristické chycení na gameshow žánru, spolu s cyborg hostitelem a robotickými soutěžící, a dokonce android simulacrum Vanny bílá má raketové boty. Vy začnete hru výběrem z nějaké /každé /žádné planety v sluneční soustavě jak vaše domácí meta (být varovaná: toto ovlivní vaši volbu hlavy, pro začátek) a plnění ven zbytku vašeho profilu. Toto umožní vám shromáždit váš L.I.M.B. herní avatar, který je veselá zábava, ale ne rozhodující část hry.

Hlavní část hry je tři okruhy hraný dvěma hráči: Vy můžete hrát proti počítač nebo hra s přítelem - na stejný PC nebo přes modem - nebo sledovat počítač hru proti sobě.

Vy každý začnete s velkou rozlohou prázdných náměstí že vy musíte obrátit. Tyto dají vám samohlásky, bezpečné tokeny, pohledy do vašich oponentův řádek a sloupců, a dopisy-prázdná místa která působí jako křížovku bloky. To je poněkud frustrující část hry, jak pět tokeny samohlásky jsou docela těžké najít, a prázdná náměstí a náměstí která redukují vaše skóre bude končit jsi na řadě, a ztratit otočení vzít pryč vaše další otočení také. Tam jsou plus a negativní tokeny které přidají k nebo odstranit z vašeho peněz skóre.

Když jste jednou odkrytý dost náměstí aby tvořila vaše křížovku nápovědy, vy se můžete obrátit na výběrovou A Letter volbu, které přijde s kolem Fortune - style části hry. Prokluzování kola, a vy buď dostanete množství peněz k šly s dopisem vy vyberete, zbankrotovatnebo končit jsi na řadě. Tam je také odhalit řadu a odhalit sloupec který může stát se jednou za kolo. Nakonec, za pomoci nějakých /každých /žádných tokenů samohlásky možná, že bys mohl najít, vy vyplníte tento výběr slovních nápověd. Ale počkat! Toto není konec kola. Každé slovo je záchytný bod k skutečné hádance, kterou vy můžete prosit řešit v nějakém /každém /žádném bodu v kole. Když jste jednou figurativní že ven, doufejme před vaším robotem nebo lidským oponentem dělá, vy jdete k další kole. A to je vše hodně - po třech okruzích tam je jen volba aby hrála znovu. Tam není žádný konec hry vyhodnocovací obrazovka, která je něco jako zklamání.

Celkem, docela mozková hra s mnoha opakováním, hezké barvy a rozkošné zvukové efekty. Dejte tomu točení a nadějně vy si užijete to tolik jak já jsem dělal: krytý v zelených marťanských chapadlech a bzučivý Hvězdného válek tématu.

Vydali: Platinumware