Atomix
Atomix - náhled

Atomix je zábavná logická hra vydaná firmou Thalion Software již v roce 1990 kde se v bludišti pohybuje molekula a vy jí musíte správně dopl

...

SEAL Team Recenze

Tým SEAL je opravdu jedinečný hra nebo skutečný kus odpadu, v závislosti na hráčově chuti. Kdy to bylo zveřejněné, grafika a zvuk byl průměr, ale představa hry byla něco originální. Ještě, to nikdy nedosáhlo velký obchodní úspěch, a nikdy neudělal to do vrcholu.

Vy ovládáte tým SEAL v Mae Khong Deltě během vietnamské války. Vy dostanete mise a shromáždit 4 - member tým pro každý z nich. Oni mohou být různý, v rozsahu od špehování, pozorování nebo následující připravující léčku, záchranné mise nebo jednoduchého útočný-a-zbourají . Můžete si vybrat kterou pečeť, kterou vy přejete si aby přijali misi v závislosti na jeho schopnostech. Každý voják má jeho specialitu, statistiky a znak, ale ne tak osobní jak v zubatém spolku. Měl bys také dát každý z nich v bitvě tak, aby získala cenný zážitek. Jinak vy skončíte s nějakými ztvrdlými veterány a hodně "zelení" vojáci.

Před každou misí tam je rozprava která bude přesně popisovat co vy musíte udělat. Vy obvykle budete mít nějaký druh podpory pomáhat Vám. Vy hrajete si s oběma myší a klávesnicí, ale to není komplikovaný. Kdy vy vyberete si vaše pečetě, vy vyberete si, že kdo je vůdce (to by byl vy) a vy doprovodíte zpátky jemu tvořit. Vy můžete také nastavit chování dalších 3 pečetí během boje. Oni obvykle jen následují vás a střílet na nepřítele nebo skončit malé úkoly v misi. Tam jsou také málo detailů které vypadat skvěle, jako je malé okno které otevře kdy vůdce ukazuje dalším pečetím ruční signály, zbraně a tak dále.

Vy pravděpodobně zajímáte se co je tak jedinečný v týmu SEAL. Nikdy předtím, a já dovolím si říct nikdy po tomto já jsem viděl hru který je tak realistická. To je nic takového, jako další 3D Doom - like akce. Budete muset pohybovat skrz džungli, plíží se, sledovat a někdy čekat na minuty nebo téměř hodinu v léčce. Při střílení přichází, vy nejde blízko u nepřítele a vyhnout se jeho kulkám jako v dalších 3D hrách (realistickém , že ano?), místo toho vy lehnete a střílet směrem k nepříteli. Vy také nesete tuny bomb a párových milionů kulek a vy nejste čelní 10000 Charleys s vaší málo kulovnice. Z bodu skápnutí budete muset přesunout do jistého bodu, a neměl byste střílet pro legraci protože oni mohou slyšet vás. Také, nepřítel bude nevyběhnout na vás ale bude otevřený oheň z jejich léčky. Ještě, vaše pečetě nezemřít stejnou sekundu, který oni dostanou hit, ale v průběhu času, jako v skutečném životě.

Jako já jsem říkal, vy zvládnete příkazy rychle s málo experimentování. Toto hra by pravděpodobně byla lepší s lepší grafikou džungle. V té době, 3D prostředí levý pro hru byla dost. Jestli kvalita zvuku není lepší pak průměr, pak zvuk sám je velmi dobrý. Přibližte se nepříteli a slyšte pro sebe.

Jestli vy jste hráli asi 3D výstřel-ups a myslel jak to cítí ohromný vpadnout do bitvy, pak představí si jak to cítí opravdu kroku do džungle kde jedna kulka může představit vás vašemu výrobci. Pocit, že tato hra může produkovat, zatímco vy pomalu postup na vaší misi, dělá tento jedinečný. Vy nemůžete srovnávat to se žádný (a já znamenám žádnou) další hru. Jestli vy jste spoušť-maniak, nebudete jevící zájem, ale jestli vy milujete realistickou simulaci, toto je něco, co vy jste vždy chtěli najít. Od hry není populární, zdá se že tam jsou mnohem víc "spouště-hráči". Proto, já pochybuji že tento koncept hry bude užívaný znovu, tak tým SEAL je si jist jediný.

Teď skutečná špatná část: hra běží moc pomalý v Dosbox. Já jsem nebyl schopný začít to v XP, tak, pokud nemáte starého sazeče nebo Win98 blízko vás, vy budete potřebovat aby ovládali Dosbox moc lépe než já jsem dělal. Nejlepší řešení by použít VDMSOUND.

Vydali: Electronic Arts, Inc.