Icy Tower
Icy Tower - náhled

Icy Tower je povedená arkáda vytvořená designérem Johanem Peitzem ze švédského vývojářského studia Free Lunch Design. Jistí fanoušci dokonce

...

Jill of the Jungle - Jill Goes Underground Recenze

Uvolnil impozantní MegaGames, Jill Goes Underground je druhá instalace v sériích zobrazujících Amazonského slavného ženského dobrodruha. To následuje koncept prvního dosazení, ale zahrnuje novou grafiku a zlepšenou animaci, s úplně novými úrovněmi a zvukovým doprovodem.

V první hře, Jill bojující jejím průchodem džunglí. Teď ona přistála v mystickém houbovém háji, a musíte vést ji do pod zemí a skrz Montezumův hrad. Nakonec, dokonce budete muset pomáhat jí uniknout hlubinám hernajs dříve než ona dosahuje zemi věčné bizarnosti! Nebezpečí a těžká zkoušky přetékají!

Je tam několik nových prvků v této hře která nastavila to kromě první. Tam není žádný "mapový" úroveň, tak všechny úrovně jsou následně hrané se žádným přerušením mezitím.

Tam jsou také noví nepřátelé: housenky, skákání mravenci, netopýři, tvrdí-ti - kill démonové, a nový a zlepšený krokodýlové (tyto jsou větší a tužší). Je tam několik králíčků na první úrovni, ale oni nejsou rozkošný druh - oni jsou víc Monty Python milý (ti kteří jdou pro vaše hrdlo a nepustí jednou aretovaný na). Staří nepřátelé, jako jsou firebirds, stále jsou přítomen, ale oni jsou chytřejší a rychleji. Jill bude počítat s vámi pomáhat jí skrz tyto nebezpečí!

Zvuk tvrdý? Dobře, které je protože to IS trochu pilněji než Jill Jungle do jisté míry. Tam jsou bludiště která nechají vás škrábající vaši hlavu v zklamání, ale to není opravdu že tvrdý jakmile vy přijdete na kloub tomu. A tajemství zabíjení těch tuhých démonů používá točící se ostří namísto těch mrňavých nožů. Časové nastavení skoků a pohyb je základní pro váš úspěch také. Jednou to pokrylo, hra je hodně přímý a může být dokončený v necelé hodině. Tam jsou devatenáct úrovně a jedna prémiová úroveň.

Grafika hodně je na stejné hodnotě s prvním dosazením, ale tam jsou nová místa k vidět a noví nepřátelé bitvě, tak oni museli vydat návratnou směnku několik věcí. Výsledky jsou moc půvabné, s mým konečným favoritem být mystický houbový háj. Ó!, a Jill nyní nosí červený oblek namísto zelený jednoho ona nosila v Jill Jungle. Pokud jde o zvukový doprovod, hudba je nový a zvukové efekty také změní (které není matoucí vůbec) přidat kus čerstvosti k hře.

Dohromady, to je hodnotné pokračování Jill Jungle.

Vydali: Epic MegaGames, Inc.