Stars!
Stars! - náhled

Jsem vždy A fanouškem 4X her ale vždy frustrovaný nedostatkem určené pro více hráčů her dobré jakosti kolem? Dívejte se žádný další, můj

...

Flagger Recenze

Zatímco já hledající skrz můj starý CD - ROMS já jsem byl našel zvláště starší obsahující hodně DOS - GAMES mě a pár mých přátel hrávali hodně. My ve skutečnosti jsme museli jsme zaplatili něco jako 20 Dutcha Guilders (o €9,00) mít ty kojence spálené, protože v těch dnech nikdo neměl CD - WRITER a ti kteří měli mohli účtovat docela kus peněz (spálený v jednorychlostní, dítě).V každém případě, disk byl dost nepořádek nahoru (my jsme to udělali v ' 95): velká část barevného nátěru šel pryč a mohl bys vidět přímo skrz. Já jsem ukládal si já sám vznešený úkol vidění zda nějaký z těchto her stále by mohly být zachráněný před házením disku do popelnice. To ukazovalo, že většinu z nich byla záchrana a mezi je já jsem byl našel malý titul sharewaru nazvaného Flagger. Po důkladném sezení Googlu a malý vedení z našeho vlastního OldWarez seznamu já jsem byl musel zakončit já jsem mohl najít dočista nic o hře online. Každý člověk úplně zapomenul na to a dokonce pana James a. Sausville samotnému nebyl nikde aby byl nalezený. Ne už ne!

Já musím říct to byla docela radost hraní Flagger znovu protože to je jeden z prvních PC-GAMES každého člověka v naší rodině měla rád a jsem hrál. Toto je jediná hra má sestra vůbec kdy tluče mě v (s výjimkou Marioa bratrů.. a Gianin Sisters... a osel Kong... och mluv !). Tak, teď, když já jsem plýtval 5 minuty vašeho života se zbytečnými anekdotami, pojďme diskutovat o hře sám, máme? To je v podstatě minolovka pro DOS. Co ještě může říct? Vy zametete doly, vy dostanete nějaké body, a vy zametete znovu. Tam není žádný zvuk vůbec, a grafika docela jsou nudná. Ale hra dodá kvalitní hru pro těsně pod 50kb.

Tam jsou pár malých rozdílů ve srovnání s Windows nejpozoruhodněji, že vy musíte otevřít každé jednotlivé náměstí sám, i když to je velká prázdná oblast. A příjemný rozdíl je že vy dostanete bezpečný začínající bod ve Flagger, tak nemusíte kliknout kolem jako šílenec aby dostal váš hru jdoucí. Jestli vy máte 5 minuty aby šetřily, hraje to. Jestli vy máte dvě hodiny aby zabily, hraje to. To je výborně !

Vydali: James A. Sausville