1830 Railroads & Robber Barons
1830 Railroads & Robber Barons - náhled

1830: Železnice & loupeživí rytířové je otáčecí-založená hra, kde cíl je aby stal se nejúspěšnějším stavitelem železnice v severovýchodní

...

Champion of the Raj Recenze

Šampión panství je strategická hra sada v devatenácté-staletý Indii, během času kdy země byla řízená několika jinými oblastními a zahraničními frakcemi. A hinduistický kult hrozí aby chopil se celý indický subkontinent a podrobit jeho lidi k šílenství občanské války, zkoušející zničit Indii zevnitř. Pro dosáhnout tohoto, kult by musel silážovat šest hlavních frakcí proti sobě navzájem; jednou, když oni skončí jejich pouštění žilou, budou moc slabí aby zastavil kult z braní kontroly nad celým subkontinentem.

Vy jste vůdce vaší frakcenebo vy zastupujete zájmy cizí mocnosti, v závislosti na znaku vy vyberete si. Aby mohl zničit kult, budete muset získat kontrolu nad vším Indie - cíle kultu jsou beznadějné proti jednotné zemi - buď vítězným dalším frakcemi nebo přesvědčováním jim následovat vás mírumilovně. Jednou všechny frakce jsou jednotné pod vaším vedením, vy můžete pak točit vaši plnou pozornost zastavení kultu.

Herní děj má jednu velkou díru spiknutí které přináší herní odvolání dolů poněkud: Podle otvírací sekvence, místokrál Británie byla zajatý kultovním zločincem, uvězněný, a následovně unikl za pomoci dívky sedláka. To neřekne cokoli o tom jak další pět frakcí se vejde do příběhu, i když oni jsou představení k místokráli na konci sekvence. Také, tam není žádný vysvětlení proč frakce nemohly spojit od začátku a porazit kult, i když jejich oddech byl dočasný.

Nájezdní teritorianebo obrana váš vlastní, žádá užití armády; nicméně, počítač dělá vždy nechat tě počít boj jestli statistiky dobře jsou ve vaší laskavosti nebo opravdu proti Vám. Toto odstraňuje možnost strategického táhnutí křesla mimo velkolepá vítězství tváří v tvář nepřekonatelným vyhlídkám. Jestli se stáváte porazit teritorium které obsahuje palác jednoho z vašich rivalů, vy máte možnost obsazení všechnoho toho konkurenční teritoria - jestli váš znak může bojovat jeho průchod palácem. Jestliže ne, vy vyhrajete jen teritorium, které vy jste zachytili, a váš rival žije na, bojovat s dalším dnem.

Jak vůdce nebo zástupce vaší frakce, kterou vy dostanete daně z vašich teritorií, která vy můžete použít investovat do jedny ze tří kategorie: armáda, průmyslnebo zákon. Investování do armády zvýší kvalitu vašich vojáků, zatímco průmysl zvýší kvalitu života a množství daní vy přijmete. Investování do zákona znamená rozdíl mezi trestem bez soudu a nestranného dvoru, a redukuje pravděpodobnost povstání.

A zklamání rysu panství je dvě mini-hry že vy hrajete při vyjednávání s ostatními frakcemi: V jedné hře, vy musíte účastnit se závodu slona a předběhnutých tří dalších konkurentů, kdo může zkusit špinavosti během závodu. Další hra tygr lov, kde vy musíte střílet tygry a vyhnout se střílení diváků. Vítězství závod slona nebo střílení dost tygrů zlepšuje váš status s konkurenční frakcí, při ztrácení riskuje váš vztah, a váš život. Další mini-hra zahrnuje boj proti vrahovi, který opravdu je jen založený na skálách/papírech/nůžkách a vyžaduje celý hodně štěstí. Jestli vy ztratíte souboj, vy ztratíte váš život. Ovládací prvky užívaný v mini-hrách nejsou moc vnímavé, a oni brání vaší schopnosti hrát.

Šampión panství je obtížná hra aby dostala se do, odměny po částech k neohrabaným ovládacím prvkům při vydávání příkazů, a nedostatek informací o běžných událostech v Indii. Někdy můžete ztratit částečnou nebo kompletní kontrolu nad myší, zvláště po hrající mini-hře, a řešení pro toto ještě nebylo nalezené, jiný než hraní panství s klávesnicí (i když ovládací prvky jsou hodně hůř).

Vydali: PSS