Lost Mind of Dr. Brain, The
Lost Mind of Dr. Brain, The - náhled

Úvod

ztracená mysl Dr. Mozek je 3. hra v Dr. Mozkové série; Ostrov Dr. Mozek předchází to, zatímco zakřivení časoprostoru Dr. Moze

...

Amnesia Recenze

Vy vzbudíte pocit báječný. Ale také cizí, v nějaké nevymezitelné cestě. Pomalu, jak jste ležící tam na chladné pokrývce, to rozbřeskne se vy že vy absolutně nemáte žádnou představu kde vy jste. A hotelový pokoj, vzhledem toho. Ale se záclonami taženými. Vy nevíte v jaké městanebo dokonce zemi.Pak otázka ' WHERE JE?promění na otázku ' WHO JSEM?to je otázka bez odpovědi. Vaše paměť je jako otevřená kniha - s nepotištěnými stránkami. Vy máte výrobek bez firemní značky, žádná známá adresa, žádný pamět přátel nebo příbuzných lidínebo škol nebo pracovních míst. Vy máte... ZTRÁTA PAMĚTI.

To je jak Thomas M. Disch- ovo textová herní ztráta paměti začínají: vy lhaní nahý na hotelové posteli se žádnými vzpomínkami vůbec. Jak vy zakopnete z postele, vaše jediná myšlenka je aby objevila kdo a kde vy jste. Váš první úkol udělá pořádný odchod z hotelu, ne snadný úkol od té doby, co vy byl docela nahý. Pro udělat věci hůř, vy jste štvaní vlakem vrazi. Proč? Vy nevíte. A já ne- neřeknu vám také. Předmět hry je, samozřejmě, objevit vaši vlastní identitu, ale také zastavit hon na váš život. Spiknutí houstne s každým pohybem, který vy uděláte.

Herní rozhraní je velmi dobrý. Jsoucí jen text na černém pozadí, je důležité , že text je moc detailní. A to je. Protože já nejsem největší fanoušek těchto textových her (já mám rád dívat se na hezkou krajinu a vidět všechny objekty v hře), já jsem překvapený aby objevil že já jsem byl úplně zatažený do příběhu hry z bodu já jsem kráčel z . Text opravdu popisuje každou scénu s velmi vysokou přesností, a budete mít žádnou problém plavbu skrz jiné scény. Třebaže vy budete chtít šetřit hru čas od času. Po tom všem, vy jste štvaní.

Jak extra prémie, hra jde s moc detailním STATUS popisem. Zde vy uvidíte co vy nosíte z hlediska položek a peněz, váš zdravotní status, kde vy jste, den a čas a nakonec vaše skóre. Pozdější je moc hezký dotek k hře jak to je rozdělený do tři jiný pod-skupiny: skóre detektiv, znakové skóre, a přeživší osoba skóruje. Tyto zvýší v závislosti na vašich akcích. Jestli vy vystupujete z postele najednou, vy jste přeživší osoba, jestli vy rozhlédnete se kolem a prosit pamatovat si věci, vy jste detektiv, a tak dále. Vaše celkové skóre bude suma těchto tří hodnot. Tyto podskupiny také ukazují že můžete hrát hru z jiného úhlu pokaždé když vy hrajete to.

Pro rekapitulovat to: A 5+ skóre a největší doporučení já mohu dát. Toto hra bude držet vás před obrazovkou, zda vy máte rád textové hry nebo ne!

Rok vydaní: 1986

Vydali: Cognetics Corporation