Simcity 2000
Simcity 2000 - náhled

Koncept této budovatelské strategie vznikl původně roku 1987, ale přes neúspěch autora, který nesehnal vydavatele byl dokončen a vydán pod s

...

Adventures of Tintin - Prisoners of the Sun, Recenze

V Tintin - vězních Slunce (nebo jak já mám rád nazývat to: Vany na cínování), evropský vlastní Indianský Jones vrací pro třetí a finální čas.

Kdo je toto Tintin? Tintin je znak ze slavných evropských grafických románů oprávněných: "Tintin", který byl vytvořený od George Remi (lépe známý jako Hergé) znakový Tintin je dobrodružný novinář který, společně s jeho přáteli profesor a kapitán treska, vždy daří se oznámit nejúžasnější příběhy. Jeho dobrodružství překlenula celou ve světě, ze zamrzlých pustin Sibiře, k nejhlubším Aztéckým rozvalinám a dokonce celou cestu do měsíce.

Příběh děj v Tintin: Vězni Slunce je řečený přes textové balony a malé oříznuté scény v knize komiksů-formě. Zkrátka: Profesor je napadený a unesený, Tintin a treska chce najít profesor a jeho únosci a tak zapojí se do děje položeného celé ve světě. Co se týká platformních her jít, tento má dost pevný příběh.

Dobrý jak jsem řekl předtím, než, příběh je malý, zobrazil dobře, a celkový lépe než ve většině počítačových her. Grafika jsou hezká a kučeravý a jsou připomínající ty nalezený v grafických románech. Znak může odstěhovat se ze zlevy dopravy, ale také dále do scény (významu: od hráče), který vytváří nějakou složitou situaci v kterém vy musíte sledovat pohyb vašich nepřátel a potom času vašich vlastních pohybů. Nicméně, tento hezký význačný rys může dostat otravný kvůli jednomu z špatných bodů v hře (kterou já budu diskutovat o dále na) jako pozadí, znaky jsou dobře tažené a dívat se hodně jako ti v grafických románech. A hezký málo dodatku je že můžete hrát jak Tintin, aswell jak treska; To je hezká změna z doby, kdy vy dostanete unavený z ovládání které šlachovitého zpravodaje.

Špatný a ošklivý zatímco nepřátelé mohou být hezky tažený, část z nich jsou úplně legrační! Pro demonstrovat: v první úrovni musíte dosáhnout správce muzea vy jste v, zní dost jednoduché, přímo? Špatný, vy musíte se vyhnout dalším profesor a hlídačům hlídání muzea. Toto předkládá následující otázku: proč? Dělal náš drahý Tintin urazí spolek profesor v jeden z jeho článků a je tak cíl celosvětové konspirace vedené bláznivými profesor kteří nemají nic lepšího na práci než pohybovat se kolem muzea po celý den? Možná on zapomněl aby platil za jeho lístek a musel tak vyhnout se kontaktu se všemi hlídačem? Jeden mohl předpokládat, že tyto profesor a stráže jsou placené nepřáteli aby zastavili Tintin, nicméně Tintin může také zranit se holčičkou s míčem svázaným k nebo přilepit do její ruky, je toto dívka také zlo? Možná, že ona je ve spolku s profesor nebo hlídači? Možná ona přišla do kontaktu s prokletou památkou a je opravdu démon z Nth dimenze? Alternativně, tvůrci nemohli najít žádné hodnověrné nepřátele a jen přihodili nějaká náhodná čísla která vychutnávat kradení Tintin- ovo lifeforce.

Další věc já jsem cítil velmi nepříjemný v Tintin: Vězni Slunce bylo časovač, jestli náš hrdina nedosáhne jeho cíle předtím, než on běží v nesprávný čas on selhává misi. Od té doby, co vy potřeboval studovat pohyb vašich nepřátel, hodně času je prohraný a často musíte předložit naprostému štěstí aby mohlo překonat některý z překážek (namísto ohodnocování situace po ruce)

zvuk uváděný v hře není marný samo o sobě, jen... otravný, a někdy dokonce nemístný. Já jsem také dostal pocit , který zvuk byl trochu datovaný pro hru udělanou v roce 1997, totéž platí o grafice.

Závěr Tintin - vězni Slunce je hezké hry pro Tintin - fans a lidi které jako počítačové hry, ale pro příležitostného hráče to může dostat nudný v době. Můj návrh je: zkuste to pro sebe a vidí jestli to chcete, souzení z množství daný jinými kritiky šancemi je bude se Vám líbit hru víc než já jsem dělal (ne že já jsem neměl rád hru, já jen mám několik bolení břich)

Vydali: Infogrames