Alien Breed
Alien Breed - náhled

Hru začínáte jako statečný voják sám v základně a vaším úkolem je probojovat se až na konec a zabíjet vše, co je v cestě. A do té se vám sta

...

Prince of Persia: The Sands Of Time Recenze

Recenze | Obaly | Screeny | Tapety

Pro všechny fanoušky akčních her mám výbornou zprávu. Ubisoft uvolnil tyto hry jako freeware (ad supported) - Far Cry, Prince of Persia: Sands of Time, Rayman Raving Rabbids, Tom Clancys Ghost Recon , Area 51, The Suffering a Rise and Fall: Civilizations at War - S.T.A.L.K.E.R. - jediným "omezením" je to, že v hlavním menu a během nahrávání lokací budou reklamy, ale to se snad dá překousnout

K tomu, abyste si ji zahráli, budete muset být zaregistrováni na ubi.com a při registraci jako zemi uvést United States. Hrát online bohužel nemůžete pokud nemáte originální CD klíč.

Prince of Persia: Sands of Time vás zavede do mysteriózní a exotické Persie. Celý příběh hry se točí kolem vzácné Dýky času, kterou hlavní hrdina získá během otcova tažení na Mahárádžovo sídlo. Spolu s dýkou jsou v Mahárádžově paláci ještě nalezeny přesýpací hodiny, které jsou spolu s několika ženami (i s Maháradžovou dcerou Farah) odvezeny jako pozornost sultánovi. Proradný vezír (bývalý Maháradžův rádce), v touze po dýce času, přesvědčí prince, aby zasunul onu dýku do hodin. Ten pro vidinu získání obrovské bohatství, tak i přes protesty Farah učiní, což povede doslova k rozpoutání pekla. Všichni obyvatelé krom tria ústředních postav jsou náhle přeměněni na písečná monstra. Princ, vědom si své tragické chyby se vše snaží napravit, zachrání Farah a vydá se na cestu za záchranou království, lemovanou mnoha nepřáteli a pastmi. Aby odčinil svou chybu, musí opět umístit dýku času do přesýpacích hodin, které však vezír ukryl ve věži.

Tato hra se již dočkala i filmového zpracování. Film se stejným názvem produkoval Jerry Bruckheimer, režíroval Mike Newell. Na scénáři se podíleli 4 lidé, mezi kterými byl i Jordan Mechner - tvůrce původní hry Prince of Persia. Světovou premiéru měl 26. května 2010.

Oficiální hudební doprovod vyšel 3.listopadu 2003 také na samostatném nosiči jako Prince of Persia: The Sands of Time Original Soundtrack.

Rok vydaní: 2003

Vydali: Ubisoft