Polda
Polda - náhled

Bezpochyby nejlepší díl série a jedna z nejlepších českých adventur devadesátých let. K úspěchu mu dopomohl do té doby v naší republice neví

...

Trivia Whiz Recenze

It je těžké srovnávat triviálnosti hry dalším hrám. Testování něčí úroveň intelektuála není něco, co většina hráčů vychutnává dělání, zvláště od dalších žánrů dívají se o tolik víc veselé zábavy. Vy můžete dávat vinu toto na slabých výukových systémech, ale není tomu tak s triviálnostmi hvízdotem. Triviálnosti hvízdot byl hra sharewaru publikovaného nejprve George Broussard pod efekty mikro softvéru a později odzemí softvérem. To bylo znovu-uvolněný jak freeware vrcholem v prosinci 2005.

Hra zahrnuje pět dílů, každý obsahující 100 otázky z jiných kategorií znalosti, jako sporty, historie, zeměpis, TELEVIZNÍ POŘADY, Science, a tak dále. Otázky jsou náhodně vygenerované, a vy skončíte každou hlasitost jakmile vy jste odpověděli všechny 100 z nich. Na začátku hry, vy dostanete tři volná vynechaná místa. To znamená že jestli vy dostanete čtyři otázky špatné, to je konec hry. Nicméně, s jen to, že, hra would've byla moc obtížná. Proto, potom co vy jste odpověděli 10 otázky správně, vy dostanete jednu volnou slečnu Základním způsobem vy můžete vyhrát s více než 10 chybami za hlasitost. Záviset na tom jak rychlý vy reagujete, vy můžete dostat několik prémiových bodů, ale jestli vy jste trvali příliš dlouho (víc než 15 sekundy), nedostanou žádné. Také, bez ohledu na to jak moc já jsem snížil se cykly, já jsem nemohl dostat DOSBOX provozovat hru na jeho originální rychlost. Já vždy skončím se žádnou prémií, protože ty 15 virtuální sekundy jsou zbytečné v jen 1 skutečné sekundě.

Jak vy oceníte hru která nemá žádný příběh, skoro žádnou grafiku, a generické zvuky? Jediný význačný rys mající cenu konfrontování je samozřejmě kvalita otázek. Triviálnosti kvízy by měl být směrovaný na lidi s nadnormální IQ kdo zajímá se o různé druhy předmětů. Bohužel, triviálnosti hvízdot nemůže být legrační výzva pro všechny lidi nebo životaschopný zdroj znalosti polí, která vy předtím jste ignorovali.

První věc můžete si všimnout je herní zaměření se na Severní Ameriku. To je škoda pro následující důvody: na jedné straně, my máme Evropany boj aby rozuměl proč by měl by znát odpovědi k polovině otázek - které byly o různých Američanovi sportech, TELEVIZNÍCH POŘADECH, filmech, komiksech, a kresby - a na druhé straně, my máme Američany whothink z těchto otázek jak kompletní ne-mozky. Tak to je věcí buď znalý všechnonebo použití čistých dohadů.

Přinejmenším vědecké otázky jsou běžný každý člověk. Nicméně, většina otázek jsou moc snadná, být oni o americké historii, americký zeměpis, astronomie, nebo nějaké jiné pole. To je materiál že vy jste slyšeli o nejméně jednou ve vašem životě. Vy můžete najít nějaké rozptýlené kusy informací že vy uvážíte zajímavý, ale to je asi to.

Triviálnosti hvízdot příležitostně selhává test přesnosti. Například, Sydney není hlavní město Austrálie; to je Canberra. Hra také nesprávně identifikuje rok , který telegraf byl smyšlený. Tyto mohou být jednoduché chyby na straně tvůrci, ale oni jsou zvláště nešťastní v triviálnostech hře. Celkově, já musím říct to je zastaralá hra směrovaný na příležitostné hráče kteří utratili jejich celé životy sledování TV a sportů. To je dobrý pomocník když chcete zlepšit vaši paměť, ale příliš nudný pro vás dokonce skončit první díl.

Měl bys pravděpodobně snížit cykly aby mohly vychutnávat pípnutí hudbu v jeho plné, originální sláva kdy vy odpovíte správně nebo nesprávně. Prémiový-bodový význačný rys, který by měl dát vám prémiové body pro odpovídání rychle, ještě není plně funkční dokonce v 20 cyklech, ale v tom rychlost hry je úplně nezpracovatelný v každém případě. Jestli chcete vydělávat prémiové body, pak měl bys jen prosit spustit to v čistém Windows nebo VDMSOUND.

Protože to byla hra sharewaru s více než jednu epizodou, po končící hlasitosti, vy potřebujete aby provozovali další proveditelní. Soubory měl bys spustit jsou TW1.exe, TW2.exe. TW3.exe, TW4.exe, a TW5.exe. Vy můžete provozovat hru v téměř každý prostředí. Jako já jsem říkal předtím, než, s DOSBOX, prémiový význačný rys je poskytnutý zbytečný, ale ve Windows nebo VDMSOUND hře bere příliš mnoho času reagovat asi 20 sekundy), i když prémie čas je jak se sluší a patří 15 sekundy).

Vydali: Micro F/X Software