Re-Volt
Re-Volt - náhled

Téměř 11 let stará hra (16.1. 2011), ale pořád obrovsky zábavná hra s malými autíčky na ovládání. Grafika i když to není žádná top grafika d

...

Time Paradox Recenze

STORY představit si jestli mohl bys jít zpět skrz čas - já neznamená právě znovu prožít nedávné události, já mám na mysli cestování zpět skrz stovky lety. Představte si co vy můžete dělat. Možnosti jsou nekonečné! Vy můžete dokonce vrátit se a vidět dinosaury.

Setkejte se s Kay. Ona přichází ze světa v budoucnu, kde čas-cestování JE MOŽNÉ. Kay pracuje pro záhadnou radu která dodržuje takty-cestovatele pod dohledem. Teď, Kay byla naléhavě svolaní starší lidé a daný nový úkol: Zřejmě, Morgana La Fey byla způsobující problém znovu - ona byla skákání kolem včas, způsobení chaosu v minulosti. Teď to je až Kay najít Morgana, vrátí její, a opravit nějaké /každé /žádné poškození že Morgana způsobila v čase-lince.

Tak Kay užívá její stroj času aby cestoval zpět v čase, při hledání zlý Morgana; všechno bylo připravené pro ni, a ona je poslaný zpět k předhistorickým časům. Ona musí najít Morganina čas-stroj, zničit to předtím, než někdo jiný nalézá to, pak vrátí Morgana. Samozřejmě, nic není vůbec kdy ten jednoduchý. Jak Kay zkoumá věci, Morganina vliv stává se stále více zřejmý. Chudina Kay musí překonat mnoho překážek před nakonec příchodem osobní s její nemesis.

GAMEPLAY

čas paradox je tradiční bod & kliknutí dobrodružná hra která má hodně a to jak dobré a trestné body. To řídilo myší, která udělá to moc snadná aby hrála:Akce jako jsou ' chycení', hovor', použití', dá', pohled', a ' otevřený' vám dovolí působit společně herní svět jednoduše kliknutím na akci, pak kliknutí někde v herním okně. Můžete si vybrat jestli chcete rozhraní nahoře nebo spodní část obrazovky. (jen kliknutí na pravou klávesu aby udělalo to zmizet, pak kliknutí na pravou klávesu znovu nahoře nebo spodní část obrazovky aby udělala to objevit se opět.) náklad a šetří volby jsou také zde ukázaný, a vy můžete šetřit váš postup kdykoliv. Vy dostanete 11 šetřit štěrbiny, a tyto může být přepíše jak mnohokrát jak chcete. Nicméně, hry jsou ušetřené abecedně, namísto v nařízení, že vy jste ušetřili je. Toto znamená, že vaši poslední ušetřenou hru nemusí být nahoře (nebo spodní část), dělání věcí docela nešikovných. Lisování Esc dovoluje vám opustit hru kdykoliv.Obrazovka inventáře je zpřístupněný kliknutím na ' použití' nebo ' dát', a může být zavřené znovu právem-kliknutí vaší myši. Rolujte skrz váš inventář kliknutím na červené nahoru & klávesy se šipkou dolů. Hádanky jsou všehochuť - nějaké hádanky jsou docela snadné, zatímco jiní jsou docela nelogičtí. Někdy, to není moc jasný přesně to, co vy jste předpokládáno, že to bude dělající, tak vy skončíte zkoušení všeho na cokoli, v naději, že něco pracuje. Jednu chvíli, Kay má možnost ptaní o znaku ona dokonce nesetkala se s ještě, který je docela matoucí. Hra má plnou řeč (s výjimkou úvodu), ale text také je ukázaný na obrazovce. Tam je nějaký zábavný dialog to udělá vás pochichtávat se, ale příběh se zdá starý a zvětralý, nějak. A po celém problému Kay jde do aby našla Morgana, ukončení cítí moc hnaný ( nedělá si starosti, já ne- neřeknu vám co se stane, lol), jako kdyby měli vyčerpali zásobu myšlenek. To je docela zklamávající.

GRAPHICS

čas paradox je absolutně nádherný aby díval se na. To připomene mi moc hodně Kyrandia her. Grafika jsou báječně bohatá a detailní, a animace je neuvěřitelně hladký. Po krátkém úvodu, Kay zjistí, že ona v lese. Všechno z vážek, motýlů, včel, a dokonce jeskynní muži a dinosaury jsou potěšení aby vidělo. Uprostřed cesty skrz hru, Kay mění se na nádherné červené šaty, hodí se k času-době. Město je naplněný zajímavými znaky, jako je Smith, žebrák, muž na skladě, a dokonce drak. Ale můj favorit být ďáblíkem - on je jen rozkošný. Kdy vy mluvíte s někým, dialog volby zdají se nahoře, tak stačí kliknou na volbu použít to odpověď.

Jak ohromený jako já jsem s grafikou, celá věc může být docela pixel-lovce v době. Položky mohou být dobře skrytý, a těžké najít. Vy můžete jste strávili hodiny hledáním objektu, a stále nemá ani představu pokud jde o to kde mohlo by to být. Východy někdy nejsou moc zřejmé, což dělá věci docela zklamání v době.

MUSIC &

zvukové efekty ZVUKOVÝCH EFEKTŮ jsou báječné aby slyšely. Jakmile vy vstoupíte do lesa, vy můžete slyšet mouchy draka třepetání pryč, včely v stromu - dokonce proudovém mumlání je hezký, a relaxace. Hlasy jsou moc moc náhodné věci. Například, Kayský hlas je bod na. To je jen pravý pro její znak. Tak je Merlinův hlas, a červený ďáblův. Ale jeskynní muži byli cesta mimo - oni ne - vůbec nezaznili jako jeskynní muže by měli znít. Jeden z babizen pokračovaly v změně jejího hlasu, ze sondování jako křehká stará dáma, k záhadnému léčiteli. Myslím si to je jen věc osobní chutě. Také, skrz hru, my jsme pohoštěná nějaká nádherná zvuková kulisa.

SUMMARY

čas paradox je hezká, stará-školní dobrodružná hra. To užívá Sierra - style rozhraní, s akčními slovy ukazujícími na vrcholu obrazovky, a vy kliknete na tyto slova aby působila společně herní svět. Grafika a zvuk jsou kde hra opravdu září; všechno je tak hladký, a kreatury že Kay setkání v lese jsou prostě děsivá, jak je les sám. Znaky ze středověkého města všechnoho zdá se, že budou mít jejich vlastní malinké osobnosti, a oni mají nějaký zábavný dialog. Hudební a zvukové efekty jsou stejně působivé. Věci jako včely bzukot pryčnebo proud mumlání, jsou radost aby slyšela. Hra má plnou řeč, a to je hezké slyšet každého hlasy. Já mám rád zvláště Kayský hlas.

Ale hra není bez jeho chyb. Jedna věc já jsem byl našel otravný jsem byl chránit herní systém. Hry jsou ušetřené abecedně, tak nemůžeš se spoléhat v poslední hře, kterou vy jste ušetřili bytost nahoře - vy musí vždy pamatovat si co vy nazvali vaše naposledy ušetřená hra. Některý z hádanek jsou docela nelogičtí, a položky jsou někdy těžké najít. Východy nejsou vždy ne- příliš jasný, které mohou být trochu zmatek. Já jsem byl našel ukončení docela zklamání, jak to cítilo moc hnané. Dohromady, čas paradox je hezké hry pro dobrodružné fanoušky, ale ne očekávat cokoli velkolepý.

Hra potřebuje DosBox běžet řádně. Užívej začátek.exe v DosBox začít hru, a potom natočit cykly k 10000.

Jak hra začíná, vy budete požádaný, aby vybrali váš požadovaný jazyk. Můžete si vybrat z angličtiny, německýnebo Francouz, tak tisk 1, 2nebo 3 jak požadovaný. Teď tisknout Y(es) potvrdit. Další krok je vybírá si vaši zvukovou kartu. Já vysoce doporučuji, že vy vyberete si zvukovou kartu (a Compatibles), tak tisk 1 vybrat to, pak Y(es) potvrdit. Teď vychutnává hra.

Vydali: Flair Software