Gertrudes Secrets
Gertrudes Secrets - náhled

Žertem Gertrudina tajemství jednoho inklinuje k cítit se jako to je nějaký druh brzkého předchůdce Rockyových bot a robotického Odysseya.

...

SpellCraft - Aspects of Valor Recenze

Spellcraft může nejlepší být popsán jako všechno ven strategie ale má nějaké aspekty dobrého dobrodružství a trochu RPG. Zdaleka, nicméně strategický prvek je nejsilnější. (tam byl další přístav tyto hry pro SNES to bylo víc dobrodružné hry ne jako PC verze.)

If vy uděláte si čas na to číst příručku od první do poslední stránky vy dostanete pozadí na příběhu. To není nezbytné vychutnávat hru. V kostce, mužský vměšující se s přírodou a rozhodnutí aby zničilo samotný vytvořilo rozpor mezi naším vesmírem, půdou, a další nazvaný Valoria. V našem vesmíru kouzle má skoro úplně zemřel. Ve Valoria kouzle stále vládne. To vládne na pokyn rady silných průvodců. Tyto průvodcové všimli si rozporu a plánovat používání toho jak příležitost k tomu, zničit Terra aby ne jejich kouzlo být zničený náš vměšující se. Vůdce rady, Garwayen, oponuje tomuto plánu a zbytek rady pokusí se o svrhnout jemu. Garwayen pak obešle vy jako jediný člověk schopný vládnout magickými schopnostmi vezme na sebe další průvodce a chránit náš vesmír.

Předtím, než vy můžete začít uvažovat o obejití je musíte být trénovaný v silném kouzelném umění a učit se vytvořit a modifikovat kouzla aby udělala je nejefektivnější. Kdy vy dostanete se do skutečné bitvy musíte mít znalost a instinkt aby jednal rychle přežít. O one - half hře je strávit s hráčem bytostí učit od Garwayen. Jeden z působivých věcí o Spellcraft je že i když hra končí bytost malý komplex s myriáda kouzel a variací kouzel, to přináší vám podél pomalu dost , že složitost není naprostý. hrami končí váš hláskovat inventář se stane docela velký. Vy také jste vytvořili mnozí hláskují variace skrz přidání různých přísad že vy naleznete ve vašich zkoumáních nebo jste daný Vám vašimi spojenci na Terra.Hlavní cíl v Spellcraft je v nejen nálezu hláskovat - ův recepty ' ale v experimentování s kouzlem aby adaptovalo to do mnoha prostředí v kterém vy uděláte bitvu.Každé kouzlo se skládá z - ův aspektu ' , kouzelné slovo a až do čtyř přísad které musí být smíšené v přesné kombinaci. Aspekt je běžná položka která drží nějaký druh magického majetku a musí být koupená nebo nalezená. Zaklínadlo jsou dané Vám spojenci, váš domácí učitel (kdy on myslí, že vy jste připravený), nebo zdolaný nepřítel. Hláskuje kniha (vidět něco navíc) dá nápovědám a příležitosti k tomu, organizovat co je se naučilo o hláskovat řemeslo jak vy postupujete. Vy budete chtít tisknout hláskovat knihu a zaznamenat všechno, co vy učíte se / dozvědět se po cestě. To je VERY důležité.

Zeměpis hry, jako já jsem zmínil se o dříve, spočívá v dvou vesmírech. Vy budete cestovat skrz Terra (zemi) setkávací lidi kteří se stanou vašimi spojenci a poskytnout vám cenné položky a informaci. Jedni opravdu hezcí věc herní vývojáři bylo tkát hodně naše historie do hry spojující události na zemi nějakému magickému fenoménu který obklopil to. Vy pojednáte s událostmi v rozsahu od Pompejí k Salemským honům do Stonehengea. To je jak vy budete učit se / se dozvíte moc toho co vy potřebujete aby věděli. Valoria vesmír je rozdělený do sedmi oblastí šest kterých jsou řízené mágem který je rozhodnut k vašemu ničení. Čtyři oblastí se shodují s earthlike elementy. Oni jsou země, vzduch, oheň a voda. Dvě další oblasti jsou mysl a éter. Mysl je cizí jeden v tom, že to koná se ve vašich vlastních myšlenkách a vzpomínky zatímco éter vyzve protože vy dokončíte to v kosmu.

Finální oblast je smrt. Způsob, jakým hra ovládá smrt je jedinečný a dobře myšlený ven. Kdy vy jste poražen v bitvě vy ne ve skutečnosti nezemřete ale, místo toho, jsou poslaní do smrtelné oblasti kde kouzlo neexistuje. Musíte uniknout smrtelné oblasti bez toho být zabité. Jestli vy jste zabití v smrtelném oblasti jeho konci hrách a chránit-hru obnoví. Jestli vy uniknete Vám znovu jste připravení aby pokračovali s vašimi lekcemi kde vy jste zanechali mimo. Tam je moc objevit v smrtelné oblasti také. Nějaký cenný hláskovat přísady byly mnohem víc hojný tam. Můžete najít sebe záměrně braní procházky skrz smrtelnou oblast jen aby dostala vaše ruce na nějaký z těchto.

Jeden zajímavý rys hry je že je tam mnoho kouzel užívaných oběma vy a váš oponent který ve skutečnosti mění zeměpis elementárních oblastí. Protože použití terénu je důležitý v dobré strategii této udělá hru víc vyzývavý jak vy zažijete tužší oponenty.

Ekonomika Spellcraft je docela jednoduchý. Vy dostanete peníze prodejem magické artefakty vy najdete. Vy pak užíváte tyto peníze na nákup hláskovat přísady. Jestli vy hrajete vaše karty přímo peníze nebude velká záležitost. Jestli vy jste marnotratní ve vašich pokusech o vytvořit silnější kouzla peníze mohly stát se záležitostí.

Spellcraft- ovo herní hra je v izometrickém shora dolů pohledu. Pohyb je řízený myší. Bitva koná se v reálném čase, to není otočení založené. Věci dostanou rychlý a vzteklý jak vy postupujete. Proto je důležité že vy jste moc obeznámení s vaší hláskovat inventář a jak každé kouzlo vykonává v určité prostředí nebo proti specifickému oponentovi. Vděčně hra dělá jde do zmrazit mód pro pár sekundy kdy vy vyberete hláskovat menu aby vybralo si a očarovat. Hráč musí navigovat párová menu k nakonec se dostat do kouzla a variace kouzla, které oni přejí si použít. To by bylo nefér, jestliže omezení, mít bitvu bouřlivou na. A rozhodnutí musí být udělaný slušně rychle, nicméně jak hra nemá neomezenou trpělivost.

Další hezký význačný rys že Spellcraft je že ačkoliv většina bitev, které vy bojujete bude vedené kouzlem, jediný způsob jak zabít konkurenčního mága je s vaším mečem. To pravidlo požaduje abyste našli si cestu k manipulovat vaše oponenty a terén takovým způsobem pokud se týče jde dosti blízko jednat osudnou ránu. Moc snadnější řekl než dělaný.

Budete muset absolutně stáhnout a tisknout hláskovat knihu aby hrála hru. To dává základní rady a je záznam všeho toho vás učíte se / dozvědět se jak vy postupujete. Tam jsou párové body v hře kde vy budete potřebovat aby odvolávali se na spisy legendárními kouzelníky které jsou reprodukovaní v dokumentačních příručkách. Protože příručka je téměř 12 MB, já bych navrhoval stahování toho vašemu počítači tak, že to po ruce použít.Pro ty neznalý co dělat jednoduše pravé kliknutí na spojení a vybere ' chránit jak ' . Zbytek je docela jednoduchý.

Hra běží pokuta v DOSBOX ale můžete potřebovat aby nastavily čítač cyklu nahoru. Opožděný v hře tam je hodně bojová aktivita braní místa současně.Hra bude hrát ' zčeřený ' v nižších rychlostech.

Běžet SC.EXE začít hru.

Vydali: Asciiware