Eye of the Beholder - náhled

Oka diváka je rekordní favorit. To je real - time 3D skotačení žaláře na jeho nejlepšího. Vy ovládáte stranu ze čtyř dobrodruhů kteří mus

...

Riders of Rohan Recenze

J.R.R. Tolkienovy jezdci Rohan je hezké válečné hry, udělaný japonský videoherním obrovský Konami v roce 1991.

Jeho originalita ve srovnání s desítkami dalších Middle Earth - based titulů leží v jeho struktuře. To mísí se jiné žánry, jako strategie, dobrodružství a arkáda-akce.

Jeho spiknutí je založen na událostech které konat se ve druhém svazku slavného pána prstenů trilogie, dva Towers. Hezký, protože vy víte, jak to začíná a jak to končí, ale může ještě cokoliv máš rád uprostřed toho.

Poté co Boromir- ovo smrt, Orcs unese skřítky Merry a ušlechtilá odrůda jablka zatímco Frodo a Sam odjíždí do Mordor. Zbývající členové kamarádství se rozhodnou sledovat Orcs a uvolnit jejich přátele, odcházející Frodo a Say sami. Teď vy ovládáte akci.

Vy najdete sebe v Rohan Mark, dávající příkazy do Prince Theodred a jeho hraniční armády, stejně jako k skupině pronásledovatelů, Legolas skřítek, Gimli trpaslík a, přirozeně, Aragorn/Strider Gondor. Vy se můžete rozhodnout následovat knižní děj striktněnebo splést to úplně. Vy můžete zabránit Prince Theodred z umírání, nechat Merry a ušlechtilou odrůdu jablka sám s jejich zkázou, a dokonce vyhne se hlubokému obležení kormidla. Záleží na vašich volbách akce a dialogu.

Dobrodružný aspekt velmi závisí na těch volbách. V jiných časech v hře vy přejdete na dialog mód který uvádí moc půvabnou grafiku a více přidá k atmosféře. Neuvolněte se ačkoli, protože ty momenty jsou VERY důležité. A slovo může více nebo méně úplně měnit vaši budoucnost. Každý kdo četl knihu nebo sledovaný film pravděpodobně využije to. Správná slova bude ve skutečnosti poskytuje vám pomoc úžasně silný Ents, a dokonce přesvědčit krále Theoden samotný zdvihnout jeho meč a štít a bojuje ve vaší straně.

Akční komponenta se skládá z bojů arkády, která předvedou Konami- ovo zkušenost na tomto poli. Tam jsou jedni na jednoho meč rvačky/ bojů sekery, která vyskytují se kdy váš armádní šéf je putovní nebo kdy malá skupina znaků je přepadená. Vy pohybujete vaším znakem s myší, dovolující stávky a odražení. Aragorn je nejlepší v tomto způsobu bojích. Kdy u kormidla- ovo hlubina, vy nakonec budete přinucení bránit zdi z kosatky výpadů z obleženého města. Čas na to ukázat Legolas' úklona schopnosti, střílením blížícími se nepřáteli a potápění za zuby cimbuřími aby vyhnula se rychlé smrti. Nakonec, budeš mít možnost velící Gandalf a jeho čarovné moci v blesku/ohnivém kouli souboji proti Ringwraith.Vy můžete nejlepší vaše schopnosti na těch bojích vybírají si ' praktikovat ' z hlavního mena.

Nicméně, tato hra je hlavně strategický. Vy pohybujete vašimi jednotkami skrz Rohan mapu, spojit je s ostatními přidělat silné armádynebo ukrýt se v hlubině kormidla. Během bitvy vy ovládáte vaše jednotky shora a mohly si vybrat kde přesunout je a jejich pozice. A hezký význačný rys je příjemný málo encyklopedie kde vy můžete najít slabé stránky, síly a krátký popis jednotek a hlavních postav.

Třebaže strategický titul, herní hlavní nedostatky leží v jeho taktickém aspektu.Bitvy mohou být dlouhý a vyčerpávající, a mapové pohyb spínače z pomalý ' rychlý ' (vypadají jako oxymoron) k skutečný ' velmi rychle, " chybění něčeho uprostřed. Mapa je docela chudý, uvádějící jen čtyři lokality (Orthanc Tower, Fangorn Forest, kormidlo- ovo hluboký a Rohan kapitál, Edoras).

Celkově, bezvadný právní titul, který bude víc ceněný Tolkienovými fanoušky, a příjemná hra zkušenost pro všechny další.

Vydali: Papyrus Design Group, Inc.