Crime Wave - náhled

Předtím, než já začnu konfrontování tuto hru, nechejte mě začít připustí že postranní-rolovací akční výstřel-jich - ups není má silná str

...

Pit-Fighter Recenze

WAIT! Předtím než vy stáhnete hru, číst recenzi!! Je důležité!!

Chlapec lituji vůbec kdy hraní tohoto! Dobrá věc já jsem dostal tuto hru zdarma.

V roce 1990, Pit - Fighter se objevil v arkádách. Dnes, mnoho lidí by řeklo to je špatná pouliční rváč 2/smrtelná Kombat zlodějna, ale ve skutečnosti Pit - Fighter byl udělaný před obě z těchto věcí hry. To vychloubal se hezká grafika a to bylo první hra použít digitalizovaní herci, právě jako smrtelný Kombat by mohl dělat později (ve skutečnosti, stejní vývojáři byli odpovědný za oba hry).

Navzdory bytosti jedné z prvních boje her, mnoho lidí myslí, že to je špatný. Děti měly rád to, ačkoli, pravděpodobně protože tam je něco fascinující o mužích bití pekla z navzájem, a hra získala kult následující. Já jsem jeden z těch fanoušků mimochodem.

Šunka v tomto karbanátku je boj. Vy vyberete si jeden ze tří dostupný bez košile znaky: Ty Kickboxer, bzukot zápasník a Kato válečný umělec. Každý znak má jejich vlastní pohyby a statistické výkazy, e.g. Bzukot je nejsilnější a Kato je nejrychlejší. Jejich jediné poslání je bojovat v podzemní Pit - Fights pro peníze a děvčata. Boje konají se v místech, jako sklady, bary a parkoviště. Bojovníci mohou přistěhovat se každý směr ( obvyklecož dělá udeření někoho pilněji) a někdy tam jsou zbraně a moci-ups být vyzvednutý. Tam je osm jiní oponenti, kdo bude stáli před jeden po druhém v základní bojující-herní módě. Někteří musí být bojovat dvakrát, a na nějakých příležitostech hráč musí porazit víc než jeden oponent v jednotlivém boji. Na konci, hráč čelí králi jámy-boje, konečný válečník. Čtěte co příručka musí říct o něm:

Ne známý jeho smyslem pro humor, král Pitfighting nikdy není zbitý.On zranil ' skákajícího' Petea Jeffriesa a ' kůrka ze strouhané housky krupky- ův John Broggy tak špatně (v jednom záchvatu) že oni stále jsou v nemocnici dnes, sedm měsíce později. Jeden pitfighter tak byl vystrašený kdy stál před s ním že on mrštil samotný mimo pitfighting umístění. Bohužel, to bylo horní patro vícepodlažní parkoviště. 6'8" a 280 libry, konečný válečník zůstává perfektní bojující stroj.

Sýrovitý, jú?

Tam je také určený pro více hráčů možnost. V originální arkádě, tři lidi mohli hrát současně, ale to by také zvýšit počet oponentů. Mezi nějaké zápasy, hráči by bojovali proti sobě navzájem. V konzole a PC-PORTS, dva hráčský mód je k dispozici také.

Jo ten víš - PC-PORT. Že co to je všechno o. PC - PORT Je k dispozici pro download ve všech jeho DOSSY slávě, ale já silně radím, nedělat stahování toho. PC Verze je hrozný kvůli dvěma věcem:

1. Grafika jsou moc pixelated.2. Ovládací prvky.

Ovládací prvky jsou svinstvo, s velký C. Podle příručky, vy musíte tlačit knoflík a pohybovat ovládací pákou v určité směr útoku/brání/skok, právě jako v International karate nebo Yie - Air Kung - Fu. To funguje... a někdy to neudělá. Ve skutečnosti, většinou to neudělá. Dokonce když já jsem testoval hru s kontrolerem ( Playstation jeden), většinou zjistil jsem, že je držení dolů knoflíku a jen šmelení analogový přilepit do každého možnosti směru. Bez ohledu na to, co já jsem dělal, já jsem dostal já sám zbité díky podsaditým ovládacím prvkům. Toto jasně není žádná arkáda-hra, žádná pochyba o tom.

Pokud se týče grafiky... Dobře, nemůžeš vidět pixel a trhavé animace v screenshot, tak vy jste právě chystat se muset ujišťuji vás.

OK, to je to. Teď vrátit se a stáhnout něco jiného. Jestli se zajímáte o jámu- bojovníka, šla hra verze arkády na MAME nebo něco. Jen ne stáhnout toto. Prosím.

Hra může být hraný s ovládací pákou nebo klávesnicí. Řízení klávesnice jsou:

Hráč 1: Vesmírná akce; W nahoru, X dolů, A odešel, D právo; Q, E, Z a C úhlopříčný pohyb.

Hráč 2: NumPad 0 akce; NumPad 1 - 9 pro pohyb.

Toto pracuje s dost nízkými cykly (málo tisíců, standard 3,000 by mohlo být pěkný). Můžete chtít experimentovat za účelem dostat optimální odezvu regulátoru, ale od té doby, co ovládací prvky sají tak tvrdý v každém případě to je těžké říct.

Vydali: Atari, Inc.